image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Philips StyleCare Prestige juuksekoolutaja

Sain kuuks ajaks enda kasutusse Philips StyleCare uue juuksekoolutaja. Eks ta pisut suur ja raske on, aga samas mulle see disain jälle meeldib. Ja eks sellel omapärasel disainil on üks suur plusspunkt - näppe sellega ära kõrvetada on üpriski raske. Masinal on nupp nii aja, keerlemise suuna kui ka kuumuse jaoks. Neid reguleerides saab teha eri tugevusega lokke. Kõigepealt tuleb juuksesalk õiges suunast vahest läbi tõmmata, seejärel nuppu vajutada ja masin ise automaatselt keerutab su juuksed sinna sisse. Ei pea mässama nii nagu koonuslokitangidega. Kuigi selle keerutusega oli mul alguses väike hirm, et äkki jäävad juuksed sinna kuidagi kinni, aga kui teha kõik nii nagu juhendis oli, siis on kõik igati tip-top ja ei jää nad kuskile kinni. Kuigi ma pole just suur juhendite lugeja ja seetõttu oma lemmiklokid said lihtsalt viitsimatusest juhendisse täpsemalt süveneda. 




Masinal on seadistus, mille alusel hakkab see piiksuma, kui juuksed on seal mingi aja keerelnud (olenevalt siis sellest, mis aja ma ise valisin). Sellisel viisil mulle seda väga kasutada ei meeldinud, sest sellega saingi põhimõtteliselt erineva suurusega kerged lokid. Idee poolest mulle oleks palju rohkem meeldinud variant, kui ma keerutan juuksed koolutustoru ümber ja hoian neid siis näiteks 210 kraadi juures 12 sekundit ja seejärel annaks masin märku, et aitab nüüd küll. Ja lõpuks kasutasingi just seda meetodit - lihtsalt lugesin ise mõttes 12 ja lasin salgu lahti. Nii ma saingi ideaalsed lokid. 


Eks ma tarkpea alguses ju mõtlesin, et miks ta nüüd ei piiksu, aga lõpuks siis võtsin juhendi korra veel ette ja lugesin selle lause ka veel üle, mille pooleli jätsin, kui esimese vajaliku info kätte sain, et masin peab piiksuma. Nii ma katsetasingi siis hiljem veel nii, nagu juhend ette näitas, et keerutad salku seni, kuni masin piiksuma hakkab. Aga need lokid mulle eriti meeltmööda ei olnud ja nii läksin üle ikka enda meetodile. 



Lõpuks mul oli lausa kahju masinat tagasi viia, sest isegi koonustega pole ma varem nii häid lokke saanud. Kui nad masina seadistusi veel natuke täiendaks, siis oleks kohe igati ideaalne ja mugav koolutaja. Praegusel puhul ma seda sellise krõbeda hinnaga poleks päris nõus ostma. Jah ta teeb küll ilusaid lokke, aga sellel annaks veel täiendusi teha. Oleks ta odavam, siis ma kaaluks isegi selle ostmist.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.