image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

..........

Niisiis, tegin kaks päeva kooki. Õigemini torti. Ma pole elusees nii kaua ühte kooki teinud. Olin ise ka süüdi, et kaks pakki kohupiima ja kaks vahukoort ostsin. Tavaliselt tuleb sellest kogusest välja, aga ma ei mõelnud, et see on ju suur tort. Seega tegin ühel õhtul seda ligi kolm tundi ja eile ka veel paar tundi. Aga sai täpselt mineku ajaks valmis. Aga jube kiiresti sai osta. Aga selle eest oli see lihtsalt nii hea. Igatahes reedel käisin hommikul emal abis ühte kaunistust tegemas, mis telliti ja õhtul sain siis koogiga alustada. Ma siis käisin kiiresti läbi ka ehtepoest. Või ma ei teagi kuidas seda nimetada. Igatahes kevadest saadik on Rüütli tänaval üks pood olnud, kus kõik ehted 1.50 €. Olen sealt kolm paari kõrvarõngaid saanud ja nüüd ostsin sõrmuse. Mind paneb kõige rohkem hämmastama, kui odavad need on, sest taga on hind tavaliselt hind ligi 10 naela.

 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.