image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Flicka

Eile vaatasin filmi Flicka 2, mis mulle väga väga meeldis. Minule kui inimesele, kellele meeldivad tohutult hobused oli see film lihtsalt fantastiline. Soovitan kõigile, kes vaadanud veel pole. Mul on plaan ka esimene osa vist ära vaadata, kuigi jah see  on veider, et ennem teise osa öra vaatasin :D Ja ma sain omale lõpuks Kiirete ja Vihaste filmi filmi normaalse kvaliteediga. Ilmselt peale seda postitust suundungi seda vaatama. Ma vaatan üldiselt üldse palju filme ja sarju. Vahepeal oligi filmidepuudus. Tegelikult filme on ju küllaga, aga ma olen lihtsalt väga valiv nende suhtes ja siis otsustasin sarjade lainele vahepeal üle minna, suve jooksul suutsin siis lõpuks ka Supernaturali kõik kuus hooaeg läbi vaadata, mis mulle järjekordselt väga meeldis, nii et jään põnevusega 7.hooaega ootama. Ja eile jõudsin ühed kõrvarõngad ja käeketi ka valmis teha.
 


Share this:

CONVERSATION

1 kommentaari:

Powered by Blogger.