image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Skyscraper

Ma viimasel ajal vist ainult seda kuulangi. See laul on lihtsalt nii hea. Tavaliselt ma Demi laule ei kuula, aga see laul on lihtsalt super. Igatahes vahepeal on palju tegemist olnud. Eile käisin Tallinnas ja tagasi tulles oli eriti tore. Rongidel on uus süsteem kasutusele võetult. Nimelt Tori raudtee jaamas ei tehta enam kõiki uksi lahti vaid esimene. Ja no me olime ju tagumise ukse juures, mis tähendas seda, et pidime Sindi rauteejaama sõitma. Lõppkokkuvõttes pidi vanaisa meile sinna järgi tulema ja tal kõige parem meel vist selle üle ei olnud.
Ja täna suutsin ma koperdad ja mu põlv on lihtsalt megavalus praegu. Pilte Tallinns käigust ei lisa, kuna digika aku otsustas streikima hakata. Aga nüüd nendest ehetestpildid, mis ma tükk aega tagasi juba postitama pidin, nüüd  sain lõpuks normaalse kvaliteediga pildid tehtud. Ja tegin nüüd ka oma ehte jaoks lehe ning facebooki lehe.
 
 
 
 
 
 
 
'

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.