image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

I love snow, snow, and all the forms of radiant frost.

Facebookist on saanud täielik ilmajaam, sest iga teine postitus on seotud lumega - ''Lund sajab!'', ''Väljas on talv!'' vms. Ja siis on teised, kes küsivad, miks te seda kõike kogu aeg korrutate. Ja ei saa ka mina sellest teemats mööda minna, aga mitte facebookis. Olen ka paar pilti klõpsutanud, mõned eile õhtul ja mõned täna. Kuna ilm on ka parajalt külmaks läinud, siis saingi juba oma talvejopet ja uut mütsi kanda. Mütsi ostsin siis kui Tallinnas käisin. Tegelikult mul oli enne üks olemas ka, aga see oli nii mõnus ja pehme, et ei suutnud seda sinna jätta. Ostetud sai see Seppäläst ja kui õigesti mäletan, siis maksis midagi 9 euroga.
Igatahes kui täna üles ärkasin ja kardinat eest tõmbasin, tekkis tohutu jõulutunne, mis siis et selleni veel ligi kaks kuud on. Mõtlen jah, et kaks kuud ja ma ei imestaks kui jälle kingituste otsimisega viimasele minutile jään. Igatahes see jõulutunne tekkitas tohutu mandariiniisu, kuigi paraku praegu need veel nii head pole. Aga teie piiluge pilte ja mina suundun raamatut lugema, mis ei taha paraku üldse edeneda. 











Share this:

CONVERSATION

1 kommentaari:

Powered by Blogger.