image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ostud

Reedel oli siis esimene proovieksam eesti keelses. Endale tundus, et läks hästi, nii et loodan, sealt midagi head. Täitsa uskumatu, et juba kohe kohe on vaheaeg. Järgmine nädal on mul ainult kaks korraliku koolipäeva veel, sest teisipäev on loodusguppidel Tallinnasse minek, aga ma ei mäleta enam mille pärast. Ja neljapäev ja reede on arvestustepäevad, nii et kui eesti keele proovieksam hästi läheb ja oma ühe töö  järgi teen, siis on mul võimalus sellest ka pääseda, nii et sel juhul minu vaheaeg hakkaks juba neljapäevast, mis oleks väga super :) Aga mõnev viimased ostud ka nüüd.
Minu uus lemmik. Mul on tõsiene kampsunite puudus, nii et kui seda nägin, siis teadsin, et ostan ära :) Mohito - 19.99 €

Takko - 2.99 €

New Yorker - 4.95

Kaelakett New Yorker - 2.95 €, kõrvarõngad Seppälä - 2 €

eBay - 1.90 €

eBay - 1.30 €

Share this:

CONVERSATION

1 kommentaari:

  1. Tiibadega sõrmus on kena.

    turquoisedreaam.blogspot.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.