image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

One puppy can smile a lot

Kuigi mul oli tänaseks teine postitus mõeldud ning mõned pildid vajasid veel tegemist, siis lükkub see jälle edasi. Sest täna tööl koju tulles ma lihtsalt vajusin voodisse ja enam nii naljalt seal välja tulla ei tahtnud, sest silmad lihtsalt ei seisnud lahti, ometigi oli täna üle pika aja üks äärmiselt kerge päev töö juures ja poleks arvanudki, et ma nii väsinud olen. Ilmselt tegi oma töö siin puhul ära moosi keetmine, mida ma kaks päeva peale tööd veel jõudsalt teinud olen. Kuna ema läks kuuks ajaks jälle ära, siis oli kirsid vaja ära teha ja nii mu esimene õnnestundu moos ka välja tuli. Heh, ma olin end aüle eile õhtul ikka nii uhke kui ma need purki sain. Sest paari aasta tagune õunamoos läks ikka parajalt untsu.

 Aga lõpuks ajasin ennast ikka püsti, sest puhas pesu vajas ju siiski lappimist ja kappi panemist. Ja kui ma juba ennast voodis välja olin suutnud ajada, siis otsustasin ka lõpuks paari päeva tagused pildid arvutisse panna ja mõned neist teile ka vaatamiseks siia panna. Jälle üks seeria väiksest põnnist, kes sai kaks päeva tagasi juba kahe kuuseks. Täitsa suur sell juba.

Actually I planned one other post for today, but I need to take some more photos for that post, so I delayed again. Because today after work I went straight to bed, since my eyes just didn't want to stay open. I was kind of surprised, because it was one very easy day at work and I even didn't think that I will be that exhausted after that if you consider the fact that usually we have really busy days and I'm not that tired after these. But here I think I can blame two days before when right after work I started to make jam. My mom went away for a month again, so this time I had to do jam of cherries. And yesterday I was so proud of myself when I finally finished it and it actually tasted good. Last time I tried to do jam of apples I totally failed. So there are reason to be proud of myself. 

But about hour later I came out of bed, even though I didn't want, but I had to but clean laundry to closet. After I decided to put some pictures to computer which I took few days ago. And here they are, and yet again these are of my sweetie who turned two months old. Pretty big girl already.








Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.