image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Amway Artistry Intensive Skincare Advanced Skin Refinisher

Igasuguste näokreemide suhtes olen ma alati äärmiselt pessimistlik olnud. Sest minu arvates nad lihtsalt ei toimi, või olen ma neilt lihtsalt oodanud mingit toimet, mis neil olema ei peaks? Vot ei tea. Kui ma veebruaris omale Amway Artistry Intensive Skincare sarja seerumi naha viimistlemiseks, siis ei osanud sellist tulemust kohe oodatagi. Muidugi tegu on seerumi, mitte kreemiga, aga minu arust näeb ta välja ikka nagu kreem, kuid veidi vedelamas versioonis. 

Usually I'm realli sceptic about face creams. Because usually they just don't work, or maybe I'm just hoping lot more than they do. But in February when I got Amway Artistry Intensive Skincare Advanced Skin Refinisher, I didn't exactly know what to expect of this. 

Alguses arvasin, et seerum muudab ehk näonahka lihtsalt pehmemaks ja siidisemaks. Ja eks algne info, et see vähendab poore nahal tudus kuidagi utoopilisena. Eks ma siis hakkasin seda järjepidevalt kasutama, mis mul tavaliselt ei õnnestu kohe üldse. Kuid tahtsin tulemust näha ju. Peale esimest nädalat ma ei saanud nagu midagi aru. Aga kui olin seda juba umbes kuu aega kasutanud, siis mõni hommik panin kiirelt ripsmetušši peale ja mõtlesin, et ah jumestuskreemi polegi vaja. Näonahk näeb täitsa ilus välja. Ja siis mulle jõudis kohale, et oh toimibki. Nahk oli ühtlasem ja mõned üksikud vistrikud, mis aeg-ajalt ikka tekkida tahavad olid ka kadunud, ega ühtki uut asemele polnud tulnud ka.

At first I thought that it makes my skinf softer. And the first information seemed bit unbelievable that it suppose to to my skin much more smooth and kind of "eares pores". At first week it seemed like it just makes my skin softer and thats all, but when I had been using it for a month, then one morning I realised that I don't need foundation and that the serum actually work. Skin was much more smooth than before and some pimples which are sometimes liklely to appear haven't appeared that often anymore. 


Nii uskumatuna kui see mulle ka ei tundu, siis see seerum on väga hea. Mul hakkab praegune pudel juba vaikselt tühjaks saama, mis on kohati imelik, sest tavaliselt viskan ma pea terved kreemipotsikud minema, sest lihtsalt tähtajad saavad täis ilma, et ma neid eriti kasutaks. Ja mõte on omale ka juba uus varuks ära tellida, kuigi hind on ehk üsna kõrbe ja tavaliselt ma nii palju ühe kreemi peale ei raatsi raisata. Muidugi kahju, et ma ei tulnud alguses selle peale, et oleks võinud enne kasutama hakkamist pildi ka teha.

At firt it seemed so unbelievable that some serum can make your face skin much better, but it can. And it's one really good product. And my bottle is mostly used, which is also unusual, since most of the times I throw away basically full bottels. But now I'm thinking of buying a new bottle, when it's going to be empty.  

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.