image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Artistry Signature Eyes Volume Mascara - vol 2

Varem olen juttu teinud sama Artistry sinisest ripsmetuššist, kuid nüüdseks olen mõnda aega olnud juba ka musta omanik. Sellest minu suur lemmik saanud ja Maybellinne Colossali minu lemmiku positsioonilt välja tõrjunud. Kuigi minu arust on nad täiesti võrdväärsed selles osa, kui ilusti eraldatult ja loomulikult mõlemad ripsmed jätavad. Kuid Artistry oma suureks plussiks on see, et see ei määri üldse ega lähe vihmaga laiali. Ja naerdes ei pea muret tundma, et mõni rõõmupisar silmaalused mustaks määriks. Veekindel see ripsmetušš küll ei ole, aga peamiselt tuleb see maha sooja veega pestes või meigieemadajat kasutades, aga vahe on selles, et see tuleb maha tükkidena, seega ei pea ma lisaks veel hiljem silmaaluseid puhtaks nühkima. Muidugi seda tükkidena maha tulemist ma märkasin juba sinise puhul, aga eeldasin, et see oli sellest tingitud, et kandsin seda teise ripsmetušši peal. Kuid must toimib sama moodi, seega vihase ilma puhul on see igati ideaalne. Just arvestades, et mulle ei meeldi veekindlad ripsmetuššid, kuna need ei taha isegi meigieemaldajaga kunagi maha tulla.

I have earlier talked about the same Artistry mascara, but about the blue one, but now I have had a black one for a while too. And it's definitely my favorite now and it put Maybellinne Colossal mascara to second positsion in my top favorites list. Actually they are the same on how natural and thick they leave eyelashes, but Artistry is better, because it isn't coming off with rain, so you don't have to worry that you will have panda eyes after you spent some time out on rainy day. It isn't waterproof, but it only comes off with warm water or with make-up remover. And even these ways it comes off as pieces. And that's why I really like it, because I don't like waterproof mascaras at all and on the same moment I don't want to worry about my look on rainy day.




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.