image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Oh seda kolimisrõõmu

No nii, nüüd saan mina ka siis ikka lõpuks selle ühikaelu kogemuse kätte, mida ma millegi pärast kogu aeg vältisin. Olgu tegelikult vältisin seda ilmselt selle tõttu, et mind ei motiveerinud kuidagi see, et pean kellegagi tuba jagama ning lisaks polnud tol hetkel ka meie ühikas kööke, nii et selle kogu kupatuse pisikesse tuppa oleks pidanud ka ise muretsema. Aga nüüd kui ilus remont tehtud on ja boksi ehk siis kööki, vannituba ja wc-d pean jagama vaid ühe inimesega(kes hetke seisuga veel sisse pole kolinudki, nii et hetkel veel olen täitsa üksi) ja toas saan ka täitsa üksi olla.

Ja eks ma siis hakkasin täna osaliselt kolima, aga kus kohast ma omale kõik selle kraami aasta jooksul kokku olen krahmanud? Ma tulin eelmisel sügisel Tallinnasse tagasi, üks spordikott üle õla, aga nüüd ma olen juba kokku tegelikult ligi 4 spordikotitäit kraami ühikasse vedanud ja ma pole pooltki veel lõpetanud. Miks küll? Või kus need üldse tulnud on? Ma pole enda arust ju midagi nii väga palju juurde ostnud. Ei tea, kas ma olen ainuke, kellel imeväel asju koguneb? Ja milline see kottide hulk veel siis oleks olnud, kui ma suve jooksul poleks mõningaid riideid maale ära viinud. 

Olgu tegelikult ma oleks võinud ju ka takso võtta, et ma sadakümme korda edasi tagasi jooksma ei oleks pidanud, aga ma ei tea kas ma olen ainuke, kellele taksoga sõita ei meeldi? Ma sõidan kümme korda enne bussiga, kui taksoga. Kus see loogika mu peas küll end peidab, vot ei tea. No ja muidugi õhtul emaga rääkides, ütles ta nad oleks võinud ju pühapäeval Tallinnasse tulla, et asjad ära vedada ja nad olevat seda mulle korduvalt maininud, aga mina ei mäleta küll miskit. Aga igatahes nüüd sain nad nõusse ikkagi nõusse, et tulevad aitavad ülejäänu pühapäeval ära vedada, sest loomulikult avastasin, et mul oleks ju maalt nüüd veel potte, panne, taldrikuid, tasse, kausse ja kõike muud köögikraami vaja, mis eelmisest korterist tookord sinna viidud sai. Kolida on ikka jube tüütu küll, aga samas uues kohas on jälle hea ju.

Igatahes nüüd olen ma küll surmväsinud, sest ilmselgelt hindasin oma võimeid üle ja nüüd ma voodist kaugemale liikuda ei suuda. Ja tahaks nii ka pilte jagada, aga kaamera jäi ka viimane kord maale ja nüüd ei oskagi kohe miskit ilma selleta peale hakata, sest kuidas ma teen postitust ilma piltideta? No eks seekord tuleb nii hakkama saada ja loodetavasti saan siis pildid ka teha, kui kogu asja enda jaosk veel hubasemaks muutnud olen.

Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. Mis ühikas sa oled? :D ma ka ühe aasta olin ühikas, praegu sellele mõeldes oli ikka päris kreisi mu elu seal. :D mul juhtus ikka igast asju seal, hahaha, isegi politsei oli mingil hetkel seotud. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tktk ühikas, või no nüüd on TTÜ oma. Siidisabas igatahes :) Praegu tundub siin küll mega rahulik :)

      Delete

Powered by Blogger.