image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Fashion in art

Nii tore on, kui aeg-ajalt kas või kooli pärast pliiatsid ja pintslid saab kätte võtta. Tahaks ju tegelikult joonistamisega rohkem tegeleda, aga mis sa teed kui aega napib. Nii, et täna võtsin kätte ja tegin projekti õpimapi jaoks moejoonise ära. Mis siis, et tegu on koolitööga, aga ikkagi on joonistamine minu jaoks üks mõnusalt rahustav ja kõike ümbritsevat ignoreeriv tegevus, siis ma tegelen ainult sellega ja muud maailma ei eksisteeri, eriti kui veel taustaks miskit head muusikat ka tuleb. Aga paberit otsides leidsin ühe paari kuu taguse punase kleidiga pildi, kus ma tahtsin niisama katsetada, nii-öelda vabamalt joonistamist ehk siis piiridest mitte nii kinni hoides, mis mul tavaliselt kombeks on. Alguses see mulle eriti ei meeldinud, aga täna tundus see täitsa ilus. Või mis te arvate kumb on parem? Kas pigem selline korralikum, nagu koolitöö jaoks tehtud sai või hoopis see teine?

It's so relaxing when I can take pencils and brushes and forgot everything else. So today I did this fashion drawing for my women costume project. While looking for some paper I also found this red dress picture I made months ago. Just wanted to try not to be so correct. Back then I didn't like it that much, but now I actually like it. So what to you think which one is better? The one I made for school or the other one with red dress, which is more "out of lines"?


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.