image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Kust leida meeste polosid?

Ma võtsin täna peale kooli tee Ülemistesse, et isale jõulukink leida. Paaril korral on ta kurtnud, et praeguse polo krae on jube välja veninud ja oleks uut vaja. Nii ma siis seda täna otsima läksingi. Ainuke mis ma leida suutsin oli SportDirectis ja sellelgi oli firmamärk ees, mis nagu hästi ei meeldi. Ja üks suurusnumber tundus varrukatest liiga suur, aga teisel kehaosa jälle liiga väike. Ja tahetakse ikka seda kõige tavalisemat. Nii ma siis käisin läbi enamus poed, kus võis meesteriideid leida, kuid seda tulutult. Lõpuks tekkiski küsimus, et kas neid ei toodetagi enam? Ometi on ju talvehooaeg ja meestele ideaalne riideese, eriti, kui salli kanda ei armastata. Ja mina mõtlesingi, et ma lähen ja lihtsalt ostan selle ja kõik korras, sest mingi aeg oli neid iga nurga peal müüa. 

Niisiis äkki keegi oskab soovitada, kust võiks saada täiesti tavaliselt meeste pikkade käistega ja kõrge kraega särki, millel ei oleks mingisuguseid firmamärke peal? Sest et minu mõistus on täitsa otsas. Googeldasin ka korra ja leidsin miski poe, aga jube kahtlane tundub see e-pood, nii et äkki on ikka mõni parem variant. Mõtlesin veel mõni päev korra Prismast läbi käia, kuigi ma kahtlen, et seal miskit on, seega juba vaikselt mõtisklen, mida muud kinkida.

Aga päris tulutult käik ikka ei tulnud, kuna leidsin hoopis endale paar asja. Ma polegi ammu sellise pilguga poodides käinud, et endale midagi osta, aga kuna meil oli töö poolt juba jõulupidu ära ja kingid käes, siis eks sai silmad lahti hoitud, et natuke ka oma kinki siis kulutada. Leidsin H&M-st imeilusad kõrvarõngad ja Terranovast ühe t-särgi, mis on nüüdseks kindlasti üks mu lemmikuid. Muidugi sinna läksin ma üldsegi lootuses ikka seda polosärki leida ja oh üllatus, kui selle pluusi leidsin, sest Terranova on viimane koht, kus arvasin, et endale midagi leida võin.




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.