image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Hammas korda ja pool nägu tuimaks

Tundub, et see aasta on mul tervise korda saamise aasta, sest ma ei mäleta, et ma kunagi varem nii palju arstide vahet jooksnud oleks. Nii ja sel korral tuli mul lõpuks üle mitme aasta suund ka hambaarsti juurde võtta, sest ühel hambal tuli kild ära ja valus nurk käis vastu põske. Seal aga selgus, et see auk mis sellest tulenes on üsna sügav ja nii mul vist nüüd mu kallim vara suus ongi, sest selle hamba juureravi läks mulle 300 € maksma ja nagu ma kuulnud olen, siis see on veel odavalt saadud. Peab vist tänama seda et see hammas oli kolme juurega mitte neljaga.

Aga viimasel viisidil sai siis kokku lepitud ka uus aega, et igaks kümneks juhuks ka teised hambad üle vaadata, et pärast ennast jälle segaseks maksma ei peaks, kui mõni auk liiga sügavale juba läheb. Nii siis selguski, et paaril hambal oleks vaja plommid välja vahetada, kuna sinna vahele on hakanud augud tekkima. Mis seal ikka laseme siis praegu odavamalt korda teha.

Mina olen õnneks see, kes hambaarsti juures käimisest suurt numbrit ei tee. Kui peab minema siis peab, mis seal ikka. Üldjuhul alati valin ka tuimestuse, kuna see terav näriv valu, mis kaasneda võib ei ole üldse meeldib. Aga tänane tuimestus ei tahtnud kuidagi üldse hambale mõjuda, nii sai teinegi tehtud ja lõpptulemuseks on mul terve pool nägu tuim. Ja ausalt ma pole elus kunagi varem nii väärakas välja näinud :D Sest kui üks silma ja kulm ei reageeri, siis pole miskit parata. Ütleks nii, et ma pole elus varem mütsi üle nii õnnelik olnud, kui praegu, sest õnneks mütsi praktiliselt silmini tõmmates ei näinudki olukord nii katastroofiline välja. Aga ma poleks elus uskunud, et mõni hambaarsti juures tehtud tuimestus sedasi mõjuda võib.


Kuna õhtu käes ja kõht parajalt natuke tühi ka, siis mõtlesin, et teen omale nüüd kodus ühe smuuti, et kui suu tuim on, siis kõrrega ju ikka juua saab. Tühjagi, katsu sa kõrrega juua, kui poolt oma keelt ja suud ei tunne. Aga kõige rohkem ajas ikka silm närvi, sest see ei allunud kuidagi ja kulmu oleks  ka kangesti tahtnud näpuga õiges asendis hoida :D

Läheks need tuimestused siis kiiresti üle, aga ei. Muidugi panoraam pildist sai hea uudise ka, et mul on ainult üks tarkusehammas, mis tuleks välja tõmmata. Üks tegelikult veel, aga see ei pidavatki üldse välja kasvama. Halleluuja, vähemalt selles osas saab raha kokku hoida. Ja mina kogu aeg mõtlesin, et millal need kasvama hakkavad. Pidavat ju hullusti valu tegema. Üks nagu hakkas kasvama, natuke valutas, aga seegi läks kiiresti üle ja see oligi kogu minu tarkusehamamste valu. Vähemalt millegi üle saab peale hambaarsti juures käimist tuju hea olla. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.