image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Vahel peab lihtsalt metsa saama



See on alati lihtsalt nii lõõgastav, kui linnakärast eemale saab. Kuna Tallinnas on viimasel ajal lumi pea olematu, siis nähes siin ikka juba natuke korralikumat lumekihti, siis oli motivatsiooni jalad kõhu alt välja võtta ja natukeseks õue minna. Ehk kui ahi ja pliit köetud ja lõuna söödud, haarasin kaamera kaasa ja läksin lihtsalt metsa. No mis teha, maalaps nagu ma olen, siis metsas on lihtsalt nii mõnus vaikus ja pea saab mõnusalt tuulutatud. Seega oli kohe motivatsiooni õhtul ka ühte viimast kooli projekti edasi kirjutada. 

Nii see päev õhtusse veereski ja märkamatult oli kell üks, kui mõtlesin, et peaks end voodisse sättima. Ja kui ma olin enam kui kindel, et üle pika aja üks vaba päev, kus kuskile minema ei pea, siis ma magan ühe pika magusa une, aga juba kell kuus otsustas mu kass, et tal on kõht jube tühi, seega tuli ta mind väikselt käpaga torkima. Nojah mis seal ikka, panin talle hommikuse konservi ära ja läksin magama tagasi, aga ega seda und kauaks ei jätkunud, kui ta juba aknalaua peal laamendama hakkas, kuna tahtis nüüd peale sööki õue minna. Hea küll lasin kassi õue ja siis kuskil poole üheksa aeg oli kuller ukse taga. Ühesõnaga minu pikast unest ei tulnud midagi välja, sest kuigi peal seda läksin veel tagasi voodisse ja pooleldi vist magasin ka, siis nüüd on mul korralik peavalu kallal. See on nii kummaline, et kui ma saan magada ilma häirimata pikalt ei ole peavalu kuskil näha, aga nii kui tekib mingeid segavaid faktoreid ja peale seda uuesti magama lähen on peavalu hommikul platsis, mis eriti üle minna ei taha. 

Loodan vaid, et kui ma nüüd kaks päeva tööl ära käin ja lõpuks mu neli vaba päev tuleb, siis saan end enne kiiremat aega veel korralikult välja puhata, sest nüüd on taas viimane praktika tulemas ja siis võib lõputöö kirjutamine lahti minna. Aga teile siia lõppu veel pildid eilsest, millega ma seekord ise väga rahule jäin. Ütleme nii, et kui ma avastasin RAW formaadi piltidel ja sellega saab palju parema tulemuse, kuna hiljem saan heleduse ja tumeduse valguse tasakaaluga palju paremini mängida. 

 










Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.