image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Head uut aastat!

Vana-aasta õhtul oli mul kindel plaan minna vabaduse väljakule Cartooni kuulama ja ilutulestiku vaatama. Seda kuni ajani, kui ma viie aeg poodi läksin ja õues konkreetset padukat sadas. Siis aga saatis onu elukaaslane sõnumi ja kutsus külla, nii et lõpuks veetsin vana-aasta õhtu seal. Vaatasime filme, 12 ajal käisime õues ja oli muidu lihtsalt mõnus tšill õhtu. Muidugi oli see mu esimene aastavahetus linnas, seega tegelikult võrdlemisi uus kogemus, sest muidu olen  ikka aastavahetuseks maale sõitnud. Mind üllatas tegelikut see,et niikui õues pimedaks hakkas minema, siis võiski kuulda vaheldumisi paugutamist ja vilkureid. Muidugi ilutulestiku mõistes on linnas väga hea olla, sest siis ei pea ise sentigi selle peale raiskama.

1. jaanaur kulges ka lihtsalt laiseldes  ja nüüd lõpuks täna on viitsimist end jälle liigutada ka. Seega viskasin kiirelt pilgu ka piltidele, kuigi pean oma kaamera ilmselt parandusse viima, sest automaatne fokuseerimine streigib juba pikemat aega. Kuigi kui aus olla, siis pole ma seda tegelikult juba päris pikk aega puhastusse ka viinud, viimati käis seal äkki 2015 aastal. Nii,et kui nüüd on juba 2017, siis oleks vast aega ka juba.

Aga teile kõigile soovin suurepärast aasta algust ja nautige uut aastat täiega!







Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.