image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Blogijate jõululoos

Nagu ilmselt paljud teist juba kursis on, siis sel aastal toimus Maryliisi eestvedamisel blogijate vahel jõululoos. Mõned päevad enne jõule sain ka mina oma pakikese kätte. Ja ma ei mäleta, millal ma viimati ühe paki avamisest nii elevil olin. Ilmselt tegi asja põnevaks see, et kingituse tegija mind ju ei tunne. Minul on igatahes väga hea meel, et antud ettevõtmises kaasa lõin. Loodan, et ka minu tehtud pakike selle saajale meeldis. Kuid oleks te vaid seda laia naeratust mu näol näinud, kui pakki lahti hakkasin tegema. 

Leidsin oma karbist lõhna, huulepulga ja kõrvarõngad. Aa ja raffaellosid oli ka, aga te ju teate kui oivalised need on, seega need sai kiiremas korras pintslisse pistetud, kui arvetsada, et selja taga oli üks väsitav tööpäev. Kõige tänulikum olen ma selle huulepulga üle. Teate kui palju kordi mul on poes antud toon näppu jäänud, kuid olen selle lõpuks ikkagi tagasi pannud, sest olen 100 % kindel olnud, et mulle ei sobi nii erk toon. Aga wow, mulle nii meeldib see ja see püsib nii hästi peal ka. Kõrvarõngad on ka täietsi täppi, arvestades, et viimased aastad olen pigem ehete juures mugavust hindama hakanud, seega väiksemaid rõngaid kulub alati marjaks ära. Kusjuures ma olin sügavalt üllatunud, et lõhn on isegi üsna lähedal minu maitsele. Nii et suur aitäh sulle Liis - tegid mu väsitava tööpäeva lõpu eriti säravaks :) Liisi blogiga Lisberg saate tutvuda SIIN.


 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.