image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Häid jõule!

Ja ongi käes viimase jõulupüha õhtu ja mina jõuan alles nüüd siia. Õigemini kahel eelneval päeval pole mul aega olnud arvutitki lahti teha. Ütleme nii, et sel aastal möödusid jõulud imekiirelt. 24, hommikul olin ma veel tööl ja õhtuks jõudsin koju, niisiis 25 sai veel igal pool külas käidud ja täna hommikul pidid vanemad Soome juba tagasi sõitma. Seega sel aastal ei näinud me mõtet ka kuuske tuppa tuua, sest ka mina pean ülehomme juba Tallinnasse tagasi sõitma. Vanemad tõid Soomest kaasa hoopis ühe suurema küpressi, millele tuled külge panime. Ei andnud küll päris seda õiget jõulutunnet, kuid midagi siiski. Tähtis on ju ikkagi see, et jõulud sai perega koos veedetud. 

Kuid teile soovin veel imelist viimast jõuluõhtut, et siis juba vaikselt aasta ärasaatmisele vastu minna. 




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.