image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ja jõulud ongi peaaegu kohal

Tööl olles võib näha, et jõulumöll on ikka täies hoos ja tänan õnne, et mul oli taipu enamus kingid varakult ära osta. See tähendab, et pooled asjad said juba novembri lõpu poole ära ostetud. Seega nüüd saan vabadel päevadel seda kogu ostumöllu nii palju kui võimalik vältida, sest asualt see kogu rahvamass poodides ajab kergelt pea valutama, kui sa oled seda tüüpi inimene, kes läheb ja ostab kiirelt oma asjad ära ja tuleb tulema. Täna on küll vaja minna paar pisiasja juurde osta, aga see pole just katastroof. Seega õhtul läheb ilmselt üks suur pakikontor tööle, sest kõik asjad on ju ära ka vaja pakkida. 

Aga tänu sellele, et ma ei pea oma mõnda üksikut vaba päeva poodides kolamise peale kulutama, sain ette võtta ka ühe piparkoogiteo ja issand ma ei mäleta, millal ma viimati piparkooke tegin, vast siis kui ma põhikoolis alles käisin või gümnaasiumi algusaegadel, sest üldiselt olen ma see, kellele tegelikult eriti küpsiseid ja muud säärast küpsetada ei meeldi, ma teen hea meelega pigem torte ja kooke. Ja kuna minuni jõudis järgmine pakk ebayst jõulutuledega, siis sain neid ka kohe ära kasutada, ilma, et oleks pidanud teisi seina pealt maha kakkuma. 

Tegelikult ma tahtsin neist tuledest juba ammu, ammu postituse teha, sest tegin oma seina ühikas ümber ja organiseerisin natuke asju, aga postitus muudkui lükkus edasi. Nii kui ma esimesed tuled kätte sain ja tellisin teised ka ja mõte oli siis ühine postitus teha, kui mõlemad kasutuses on. Aga ma poleks osanud arvata, et tühjade valgete veinipudelite leidmine selline peavalu on, seega hetkel kaunistavad teised tuled lihtsalt mu pisikest kuuske. Kuna ma ei arva alkoholist suurt midagi, eriti veinist, siis selle jaoks ma veini ka ostma ei hakka, et see siis kraanikausist alla valada, seega olen endiselt veinipudelite otsingul. Ma kusjuures üks aasta kuskil poes nägin ka lihtsalt tühje pudeleid müügil, aga enam ma neid leida ei suuda. Igatahes tuled tellisin ma omale SIIT ja olen nendega ülirahul. 






Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.