image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Omlett aedubadega

Kui ma paar postitust tagasi rääkisin saatest "Kallis sa oled kosunud" ning mainisid, et ma ei saa eriti aru, miks too kokk seal on ja televaatajatega ainult oma imekiireid retsepte jagab. Siis noh nüüd võib vist öelda, et mul on natuke isegi hea meel, et ta seal on, sest ma leidsin nüüd ühe imehea toidu, mida ma ainult süüa võikski võiks. 

Kunagi olin ma meeletu muna ja omletisõber, siis nagu mingi aeg ma ei tahtnud üldse eriti muna, aga nüüd olen jälle tasapidi seda sööma hakanud. Kuna aga ma olen meeletu aedubade austaja, siis pidin sealset ideed ka ise ikka kuidagi testima. Ma ei mäleta, kas ta saates sinna liha ka lisas, aga mina praadisin sinna sisse ka kalkunisingi kuubikud. Ja see toit viib lausa keele alla. Nüüd on mul igaljuhul üks niinimetatud tagavara toit olemas, kui miskit süüa teha väga ei viitsi või kui pole lihtsalt aega. Sest hapukoor ja muna ja oad on mul alati kodus niikuinii olemas ja see saab imekiirelt valmis. 




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.