image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Eesti Laul 2017 esimene poolfinaal

Ma olen pikkisilmi juba oodanud, et millal Eesti Laulu laule vaikselt ilmuma hakkab. Aga sel aastal on nad kasutusele võtnud uue meetodi, nii et avaldati kõik esimese poolfinaali laulud korraga, mis mulle meeldib kohe palju rohkem, sest nii sai kõik korraga ära kuulatud. Kas ma olen ainuke, kes iga aasta pikkisilmi euromöllu ootab? Nagu iga aasta olin ma ka see aasta valmis selleks, et ma saan lugusid lihtsalt edasi klõpsida ja hea kui mõnigi meeldib. Ma ei teagi kohe, mida öelda, aga mulle meeldisid peaaegu, et kõik lood. Tundub lausa uskumatuna. Nii et siin on minu top, kuigi neid oli sel korral päris raske ritta seada.

1. Lenna - Slingshot
Mina kui kunagine totaalne Vanilla Ninja fänn ootasin seda laulu vist kõige rohkem. Sest Lenna ja midagi inglisekeelselt tundus ideaalne kobinatsioon. Lenna eestikeelsed laulud pole mulle kunagi meeltmööda olnud. Ja selle looga ta tõestas ta minu jaoks, et tas ikka seda mõnusat ninjalikkust peidus.


2.Carl - Philip Madis - Everything But You
Ideaalne eurovisioonile, rütmikas, lihtsa sõnumiga ja jääb hästi meelde. Mind see vähemalt kummitab juba pikemat aega. Peale superstaari saadet ma ikka ootasin ja ootasin, millal talt nüüd midagi väga head tuleb ja siin ta nüüd lõpuks on. 


3.Whogaux & Karl-Kristjan ft. Maian - Have You Now
No kui võtta arvesse kohe fakti, et Hugo Cartoonist selles osaline on, siis olin ma juba alguses sada protsenti veendunud, et sealt midagi väga head tuleb. Ainuke asi, kas see just Eurovisioonile on - ütleks, et see on Eurovisiooni jaoks liiga hea isegi :) Aga minu playlisti on see vallutanud. 


4. Elina Born - In or Out
Nähes Elina nime listis, mis avaldati olid mu ootused paraku tunduvalt kõrgemad. Ütleme nii, et laul on Elinale omane, kuid pole mitte midagi erilist. Ilmselgelt on Elina ja Stig omale lauluga "Goodbye to Yesterday" kõrge lati seadnud seoses Eesti Laulu konkursiga, seega jah seda laulu on hea kuulata, kuid võistluslaulu ma selles ei näe.


5.Leemet Onno  - Hurricane
Oh my, see lugu hakkas mulle kohe esimesest korrast peale meeldima. See madal ümin annab täpselt sellise hõngu, mis on lauludel, mida võiks kuulda näiteks sarjas "Originaalid".  Ma veel tükk aega mõtlesin, kes too laulja selline on, nimi nagu oleks tuttav, aga nagu üldse ei meenu. Ja kui ma seda laulu youtubest otsima läksin siis sattusin ühe video otsa, kus ta superstaarisaates oli. Aga välimust võrreldes ei saaks arugi, et tegu sama mehega on. Laul meenutab mulle oma rütmil Ungari eelmise aasta esindaja Freddie ühte vanemat laulu nimega "Mary Joe". Mõnus rütmikas ja igati-tip top ja üleüldiselt väga minu maitse. 


6.Ariadne - Feel Me Now
Lugu iseenesest on päris hea, aga miskit jääb nagu puudu. Sellelt laulult ootaks nagu sellist tõusuefekti, mida aga ei tule nii, et sa terve laulu ootadki seda. Aga raadiost kuulamiseks igati hea lugu ja uuele artistile kindlasti heaks alguseks karjääriredelil.

7.Uku Suviste - Supernatural
Wow, ma ei tundnud esimese hooaga Uku häält äragi. Üle pika ajalt temalt midagi, mis mulle meeldib. Kunagi meeldis mulle ta laul Võitmatu ja vahepeal kellegagi koostöös oli tal ka laul Bonfire, mis oli täitsa hea, aga üldiselt pole Uku väga minu maitse. Aga see on küll väga tubli töö. 

8.Laura Prits - Hey Kiddo
Kui ma ei teaks, et see eesti laul on, siis ma olek selle kategoriseerinud ameerika laulude alla. Andres Kõpperile kohaselt on tegu ühe väga hea lauluga, mida kuulaks meeleldi, midagi halba pole öelda. 

9.Ivo Linna - Suur Loterii
Iseenesest tore, et ka vanakooli tegijad Eesti Laulust osa võtavad, aga noh ilmselgelt on selle laulu sihtgrupiks pigem vanem generatsioon ja mulle see nagu peale ei lähe. 

10. Janno Reim & Kosmos - Valan pisaraid
Tee mis sa tahad, ei meeldinud mulle kunagi see Super Hot Cosmose laul ja ei meeldi see ka. 

Niisiis peale esimese poolfinaali laulude kuulamist on mul tunne, et ma vist ostan omale finaali ikka pileti. Arvestades, et ka järgmisest poolfinaalist on tulemas tegijaid, kelle suhtes mul on kõrged ootused, siis võib finaalkontsert eriti hea olla. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.