image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Punkt koolitöödele

Uskumatu on mõelda, aga mul oli eile viimane koolipäev. Ehk nii kummaline kui see ka pole, ei ole mul enam loenguid tulemas vaid ees seisab üks projekt, praktika ja hirmutav lõputöö. Oh jah ja siis saab kõik see mitte nii vahva trall läbi. Ja kuigi ma mõtlesin, et ma ei lähe niipea enam mitte midagi õppima, siis üleeile leidsin ennast Tartu Ülikooli lehel magistri erialasid uurimas. Kui ma vaid ise ka teaks, mida ma siis ikka lõpuks teha tahan :D Kõige rohkem pakkus huvi tõlgi ja ajakirjanduse eriala, kuigi ma mõtlesin, et sinna ma kandideerida ju ei saaks, kuna mul pole eeldusaineid nende õppimiseks, aga nendel nagu polnudki eeldusaineid, seega ma ei saa eriti hästi aru, kuidas see toimima peaks. Aga see selleks, sest aastakese jätaks ma kohe kindlasti vahele - mul on lõpuks vaja ikka seda aega iseendale.

Igatahes tundub, et kooliasjadele panin ma punkti selle joonsitusega, millega suvel alustasin ja kuna see oli mul maal, siis sain vaid seal seda teha ja nüüd viimasel korral koolitöid lõpetades otsisin ka selle välja ja lõpetasin ära. Nüüd kui mul vaba aega tsipake rohkem, siis käed ikka hirmsasti sügelevad joonistamise järgi ja mõlgutan mõtteid, kes järgmiseks ette võtta. Aeg-ajalt tuleb midagi ikka ette võtta, muidu lähevad oskused rooste. Muidugi mõtlesin, et teeks vahelduseks äkki jälle miskit mustale paberile. 

 



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.