image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Eesti laul 2017 II poolfinaal

Mul oli tänaseks, küll hoopis teine postitus plaanis, kuid arvake ära, kes jälle oma mälukaardi maha unustas. Ikka mina! Nii, et vaatame täna hoopis teised Eesti Laulu poolfinalistid ka üle. Kui eelmiste lauludega olin ma sügavalt üllatunud, et nii palju häid laule oli, siis oli  mul teiste laulude osas väga suured ootused, kui arvestada artiste, kes siia jäid. Aga ausalt ma pettusin korralikul, sest sellest poolfinaalis meeldib mulle väga vaid kolm laulu, siis üks on enam vähem ja ülejäänudst ma kohe ei oskagi midagi väga arvata. Seega neid polnud sugugi nii raske ritta panna. Aga kui edasi saaks kõik need head laulud, siis saaks ühe hea finaali kokku.

1.Angeelia - We Ride With Our Flow
Selle lauluga olen ma kuidagi nii kahtleval seisukohal. Esimesel kuulamisel ei meeldinud see mulle üldse, hommikul kuulates see meeldis mulle natuke ja kui ma nüüd uuesti kuulasin, siis ma olen juba vaikselt võtmas seisukohta, et see isegi võiks eurovisoonile minna. Sest tugeva live esitlusega võib see väga hea olla. Igatahes hakkab see lugu iga kuulamisega mulle rohkem meeldima. Ma veel kellegi blogipostituse all kommenteerisin, et siin valikus oli praktiliselt kaks head laulu, aga lisandus siiski kolmas väga hea laul ka.


2. Daniel Levi - All I Need
Daniel Levi muusika on mul suuremas osas alati meeltmööda olnud, paar laulu mulle vahepeal ei meeldinud, aga muidu on nad täpselt minu maitsele. Kui arvestada, et minu lemmikute hulka kuuluvad One Republic, Imagine Dragons, The Script, siis Daniel Levi on vägagi minu teetass. See lugu on kuidagi eriti mõnus ja mahe ja kõik on nii nagu täpselt peab. Ei saa ka mainimata jätta, et nad on ainukesed, kelle poolt ma üldse kunagi Eesti laulul hääle andnud olen, nii et tundub, et see aasta saab jälle ühe hääle teele panna.

3. Rasmus Rändvee
Ja Rasmuse laul on teine, mis mulle algusest peale väga meeldib. Kuigi kui arvestada eelmise aasta bondiliku lauluga ebaõnnestumist, siis selle lauluga olen eurovisiooni koha pealt natuke kahtleval kohal. Aga laul ise on äärmiselt hea ja poisi hääl on ka selline mõnus, nii et see teeb mul Spotyfy playlistis juba päris mitmendat ringi.

4. Liis Lemsalu - Keep Running
See on selline tüüpiline popplugu, aga miskit selles on, mis mulle nagu meeldib. Muidugi kui ma nüüd õigesti mäletan, siis nii see laul ka kui ka "Sinu ees" sai neil laulukirjutajate laagris tehtud? Igatahes oleks võinud selle laulu varem avaldada ja eestikeelse loo jätta eurovisiooni jaoks. Liis on mulle alati meeldinud, kuid tihti on ta lood sellised, mis kiiresti ära tüütavad.


5. Almost Natural - Electric
See on veel selline piiri peal laul, mis mulle natuke isegi meeldib, seega raadiost võiksin seda küll kuualata. Salmi osa meeldib ka, aga refään mulle nagu üldse ei meeldi.  Ütleme nii, et see lugu on nii levinud ülesehituse ja niinimetatud refrääni pininaga, et ma lihtsalt ei näe selles midagi nii erilist.

6.Kerli  - Spirit Animal
Ma nii ootasin seda laulu, sest mu ootused oli nii kõrged. Kuulake vaid ta eelmis laulu "Diamond Hard" ja te saate aru, miks ma pettusin. Selle kõrval on Spirit Animal kuidagi väga nõrk.

7.Antsud - Vihm
Ma ei saa aru, miks peab Eesti Laulule alati üks etno stiilis laul ka ära eksima. Igatahes kui muidu on see laul veel kuidagi välja kannatatav, siis mulle käib selle loo puhul see dam-dam-dam tõsiselt närvidele. Aga laulja seisukohalt vaadatuna on seda kerge pähe õppid ja ülejäänud kaks minutit lased dam-dam, see vihm ja dam-dam.

8.Close To Infinity ft. Ian Karell - Sounds Like Home
Ma pole mitme kuulamise järgi aru saanud, et mis asi see on. Seal on liiga palju kõike koos, seega on see laul üks suur segadus.

9. Koit Toome ja Laura - Verona
Lõhmuse looming pole mulle kunagi meeldinud ja ma ei saa aru, mida välismaalased tema loomingus leiavad, sest nii palju kui mul youtubes pilk peale on jäänud, siis neile meeldib see laul. Siis mulle ei meeldi see, et Koit Toome on inglise keeles laulma pandud. Mitte, et ta inglise keelel midagi viga oleks, aga ma lihtsalt olen harjunud kuulma teda ainult eesti keeles laulmas. Ja Laurast on lihtsalt kahju  - nii võimekas artist ja talle kirjutab laule Lõhmus. Ma ei saa sellest kombinatsioonist aru eriti. Minu silmis oli vanasti Lõhmus ikka eurolaulikute puhul see uustulijate jalule aitaja.

10.Alvistar Funk Assocation - Make Love, Not War
Mis asi see on? Ma ütlen ausalt, et ma pole suutnud seda laulu 30 sekundist edasi kuulata, nii et siinkohal on raske ka midagi adekvaatset öelda.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.