image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Nutrilite B-vitamiin Pluss ja Phyto2GO immuunsusjook

Saabuva kevadega üllatas Amway mind taas ühe pakikisega, kus leidus nii Artistry kosmeetikat kui ka vitamiine, et immuunsust tugevdada. Nutrilite vitamiine julgen ma kõigile julgelt soovitada, kuna meie peres on need juba aastaid kasutusel olnud. Neil on väga lai valik ja enda pakikesest leidsin ma vitamiin B plussi, mida ma veel varem proovinud ei olnudki. 


Õigemini kui ma ei eksi siis ongi vist tegu uue toidulisandiga. Seega kuna minulgi annab kevadväsimus vaikselt tunda, sest alates veebruarist olen täie hooga kooli, töö, praktika ja lõputöö vahet sahmerdanud ning teinekord tunnen end hommikul ikka jube väsinuna, kuigi uneaega üritan ma ikka ühtlaselt stabiilsena hoid ja mitte liiga hilja magama minna. Seega on need toidulisandid mulle küll kindlasti mõneks ajaks seltsiliseks. Toidulisand sisaldab endas kõiki 8 B vitamiini ning need on valmistatud looduslikust sinivetikast. Vitamiine on topsis 60-päeva kogus ja maksab see 20 € - leiate  need SIIT.


Kuigi tegelikult ma alguses mõtlesin, et jätan selle postituse natuke hilisemaks, et ehk saan ka vitamiinidest siis äkki parema ülevaate anda, kui mul nendega pikaajalisem kogemus on, aga kuna ma olen nii vaimustuses Nutrilite uuest immuunsust tugevdamast joogist Phyto2Go. Esiteks olin ma juba päris vaimustuses sellest pudelist või no õigemini selle korgi tehnoloogiast. Ehk jook tulebki praktiliselt pudelikorkidena. Esimese stardipakis on olemas ka pudel ning edaspidi on võimalik lihtsalt täitepakendeid osta. Pudel tuleb lihtsalt veega täita ning sellel uus kork peale keerata. Ning kui hiljem pudeli avad, siis käib üks klõps ja korgist voolab C-vitamiini ja tsinki sisaldav vedelik vette. Meenutab pisut poes müüdavat vitamiinivett, aga kordades parem, sest maitse on meeldiv. Mulle need igasugused vitamiiniveed muidu eriti peale ei lähe, aga seda jooks küll hea meelega. Maitselt meenutab see mulle mingil määral granaatõuna. 

 

Minu poolt ainult üks kiidulaul, sest mulle see jook igatahes väga maitseb ning kindlasti kasutan kõik täitekorgid ära ja kahtlustan, et tellin ilmselt neid ka äkki juurde. Kuigi ma käisin ja vaatasin, et täitepakkide hind on küll veidi kõrbe aga vahel võib ju lubada. Kuigi samas on täitepakendi  komplektis 24 korki, seega nii võttes ei olegi kõige kallim, aga korraga ostes lihtsal tundub nii. Stardikomplekt leiate SIIT - see sisaldab endas pudelit ja 6 korki ning maksab 25 €. Ning täitepakend maksab 79 €.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.