image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Retsept: Mango-ananassi- spinati smuuti

Ükspäev tuli mul hirmus smuuti isu, seega sai kõiges kodus leiduvast üks kokku keeratud ja ma ise ka ei uskunud, et see nii hea tuleb. Sest no mina olen alati arvanud, et spinat on ju praktiliselt salat, kuidas ma seda magusa smuuti sisse panen. Aga ometigi sobib see sinna sisse megahästi. 

Millest ma oma smuuti siis kokku keerutasin?
Vaja läheb mangopüreed, kuni 2 spl konservananassi (aga ilma vedelikuta), üks banaan, külmutatud mangokuubikuid või jääkuubikuid, peotäis spinatit, piima ja üks paksem sidruniviil.

Bonne mangopüree skoorisin ma omale Osturallilt, aga sama firma tooteid peaks ka Selverites leiduma. Igatahes sellest pooleliitrisest pakist sai smuutit teha neli korda, pluss kahel korral kohupiimaga süüa. See on küllaltki magus, seega liialdada ma sellega ei soovita. Esimesel korral panin ikka korralikult, pluss konservananass ka juurde, nii et lõpuks pidin ikka korralikult piima juurde panema, et magusust vähemaksa saada. Järgmisel korral tuli mul pähe natuke sidrunimahla ka sisse pigisada ja asi kohe palju parem(muidugi hoidsin end anasassi ja püreega  ka veidike tagasi). Aga üldiselt seda smuutit oleks teha parem toorematest banaanidest, sest küpse banaan annab omakorda veel magusust juurde. Seega, kui ma muidu üldse tooteid banaane ei fänna, siis selle jaoks sai mõned ostetud. 



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.