image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

L'Oreal Elvital Extraordinary Clay

Ma olen vahepeal oma lõputööga nii ametis olnud, et siin on pikemat aega suur vaikus haigutanud. Isegi Facebook andis juba märku, et kuule postita nüüd ometi midagi. Ja kuna see hõivatud olek on end kuhjaga ära tasunud, sest olen oma lõputööga jube vaikselt lõpusirgel, siis mõtlesin, et vajan pausi ja tahaks nagu miskit muud ka ikka vahepeal kirjutada. Niisis üllatas L'Oreal mind vahepeal ühe pakikesega. Ma ei tea kuidas, aga alati kipuvad need pakid tulema just õigel ajal ehk mu palsam oli just otsa saamas, nii et sain kohe uue kasutusele võtta. 



Pakis peitis ennast Elvital Extraordinary Clay seeria šampoon, palsam, kuivšampoon ja juuksemask. Pakilt lugedes lubab see 72 tunniks puhtaid juukseid, mis minu puhul küll niivõrd hästi ei toimi. Muidugi siin oleneb ka see sellest, kes millal pead peseb, kui oled hommikune pesija, siis muidugi annab kolm päeva täiesti puhast pead ilmselt välja, aga mina olen see õhtune pesija siiski. Iseenesest see sari niisutab juukseid väga hästi, mis tähendab, et juuksed on kerged, siidised ja pehmed, mida ma pole nii ammu tundud - viimati oli selline tunne, kui juuksuri juurest tulin. No pea on kuidagi nii kerge ja juuksed hoiavad nii ilusti. Hoiavad need hästi nii kaks päeva, kolmandal päevad kipuvad mul juuksed nendega liiga pead ligi vajuma, seega tekib mul endal selline ebamugav tunne, et nad oleks nagu mustad, kuigi nad seda otseselt ei ole. Nii et lõpuks ma ikka käkerdan juuksed ühte krunni kokku. Samas see kolmas päeva on väga ideaalne, et teha need Kardashianite stiilis punupatsid - kui mul vaid kogu aeg viitsimist oleks.


Minu lemmikuks on mask, mida olen kasutanud umbes korra nädalas. Kui maski ka kasutada, siis saab selle kõige parema tulemuse, sest siis on juuksejuured kohe eriti pehmed. Teadupärast ei saa palsamit juurtele panna, sest muidu on juba teise päeva hommikul juuksed mustad. Ainuke toode, mis mulle ei meeldi on kuivšampoon, sest minul ei mõju see absoluutselt. Peale kasutamist on juuksejuured ebameeldivalt takuse ja jäiga tundega. LJa no ma ei tea lasin seda korra, mõjus viis minutit või isegi rohkem. Kammisin pea ära ja ei midagi. Nii tegin veel mitu korda ja lõpuks oli erakordselt ebameeldiv tunne, sest oli tunne, et mul on lihtsalt mingi rasvane heinakuhi peas. Krunnis käivad küll, aga sellegi poolest annab see meeletult ebamugava tunde kogu päevaks. Seega, kui teisi tooteid olen edaspidi nõus meeleldi ostma, siis selle kuivšampooni järgi mu käsi küll ei haara. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.