image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Eurovisooni 2017 - I poolfinaal

Ma paar päeva tagasi avastasin, et issand Eurovisoon ongi ju kohe kohe ukse ees. Õnneks olen ma just 9. mail õhtul maal, nii et saan ilusti telekast ülekannet vaadata. Ma ei tea miks, aga selliseid suuri asju ei meeldi mulle kunagi arvutist vaadata. Nagu see õige efekt kaoks ära, kui vaatad seda vaikselt oma väikselt ekraanilt. Aga ei saa ju eelmisele aastale alla jääda, seega kuulaks lõpuks need laulud ka korralikult üle ja tooks oma lemmikud välja. Tegelikult mõned on spotifys isegi oma tee mu playlisti leidnud, aga üldiselt pole mul väga mahti olnud, et neid kõiki läbi kuulata.

Kusjuures kui ma hakkasin nüüd vaatama, kes millal esineb, siis avastasin, et enamus mu lemmikuid on hoopis teises poolfinaalis ja ütleks, et esimene on pigem nõrgem poolfinaal.

1. ISLAND: Svala - Paper
Minu arust on see laul esimesest poolfinaalist parim. Nii minu teetass lihtsalt. Kuigi ma olen kuulnud ka kõvasti vingumist selle laulu kohta, et mismõttes, et laulu nimi ongi pabaer ja kuidas keegi saab paberist laulda. Aga ilmselt pole need inimesed laulu sõndele ikka korallikult pihta saanud. Tegu on lihtsalt sügavamõttelise lauluga, millest sõnumist ei pruugi võib-olla kõik aru saada. Eks kõik ju tõlgedavad seda omamoodi. 

   

2. POOLA: Kasia Mos - Flashlight
Kusjuures seda lugu kuulatus tuli mul Vanilla Ninja aeg meelde, meenutas mulle kuidagi nii laulu Blue Tattoo. Aga muidu on hea lugu ning samuti üks parimaid sellest poolfinaalist.

   

 3. ASERBAIDŽAAN: Dihaj - Skeletons
Jälle laul, mis on lihtsalt nii minu maitse järgi ja kui nüüd vaadata kõiki laule, mis on minu lemmikute eesotsas, siis tegelikult on need stiililt võrdlemisi sarnased. Sest mulle tohutult meeldib, kui lauludes on sügavust. Samas ei tohi see sügavus olla ära rikutud sellise mainsstream rütmiga. Näiteks kasvõi Belgia laul, mis lihtsalt rikuti tüütu rütmiga ära.

   

 4. LÄTI: Triana Park - Line
Ma olen seda lugu päris pikalt kuulanud, aga ma ei teadnudki varem, et see Eurokas on. Mulle see laul meeldib, aga samas selle edasijõudmises ei näe ma nii suurt potensiaali, sest tegelikult mind on hakanud vaikselt see refrääni osa ära tüütama.


 5. GRUUSIA: Tamara Gachechiladze - Keep The Faith
Kohati mõnusalt bondiliku vibega, aga samas nagu ei ole ka. Selle loo puhul tuleb igati plussiks ka lõpus olev kooriefekt. Muidugi iseasi kuidas nad selle lives lahendavad, kuna teadupärast koori ju eurovisiooni lavale tuua ei saa.

   

6. KÜPROS Hovig - Gravity
Selles oleks nagu tüüpilisi eurolaulu jooni, aga samas ära see ei tüüta nagu sellised laulud tavaliselt teevad. Kuigi ma tean, et selle laulu kohta olid algusest peale juba suured jutud, kuna Hovig pidavat sealpool vist suur staar olema. Midagi nii erilist ma selles laulus ei näe, aga taustaks kuulata on mõnus.

   

 7. ROOTSI: Robin Bengtsson - I Can't Go On
Ei saa ka ju Rootsit välja jätta, sest no ikkagi Rootsi ju. Mina ei mäleta, millal neil viimati halb lugu oleks olnud. Muidugi Robini esitatav lugu ei ole parim valik, mulle meeldis Loreeni laul Statement püalju rohkem, aga samas halb see laul ju ka ei ole. No edasi finaali ta saab nii või naa, see oleks lausa veider, kui Rootsi edasi ei saaks. Selline mõnusalt tempokas lugu, mida hea suvel kuulata. Aga kuidas rootsi mehed alati nii paganama head välja näevad? :D

 

Kõik ülejäänud laulud on minu jaoks sellised, et võib kuulta, midagi hullu pole, aga samas midagi erilist nagu ka pole. Samas kui veel kolm valida, kes edasi võiks saada, siis minu valikus oleks veel Albaania, Kreeka ja Tšehhi.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.