image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Eurovisioon 2017 - II poolfinaal

Kuna eile peale tegusat päeva otsustas mu selg otsad anda ehk päev lõppes suure alaseljavaluga. Nii et isegi kassile söögi panemine oli raskendatud. Seega olen ma täna praktiliselt diivanile naelutatud, sest ei julge ma end väga kuidagi pidi liigutada. Seega ei osanud ma oma ajaga siin arvuti taga rohkem midagi peale hakata, nii et oleks vist viimane aeg ka tänase Eurovisiooni II poolfinaali laulud üle vaadata ja oma lemmikud välja tuua.

Kusjuures, kui nüüd esimesele poolfinaalile tagasi vaadata, siis lives jäi see kohe eriti lahjaks ja ei meeldinud mulle enam suurt üksi laul sealt. Niisama võiks nagu neid kuulata, aga kuna kõik oli kuidagi nii igav, siis ei suutnud ma absoluutselt süveneda ja ausalt öeldes peale Rootsi ma sealt ühtegi esitus enam ei mäletagi. Kuigi Eesti laul mulle üldse ei meeldi, siis loodame, et nad nüüd täna ikkagi edasi saavad, sest kui nüüd vaadata seda kontingenti, kes praeguseks edasi on saanud, siis oleks edasipääsu puhul meil vist isegi lootust kuskile esimese kahekümne sekka jääda. Aga nüüd teise poolfinaali juurde siis.

1.NORRA: Jowst - Grab The mOment
Minu kõige suurem lemmik selle aasta võitluse puhul. Seda lugu olen ma vist isegi liiga palju kuulanud. Tõsiselt loodan, et nad pääsevad edasi, kuigi see on suhteliselt küsimärgi all, sest paljud peavad seda pigem raadiohitiks. Ja muidugi, kas ma olen ainus, kes teda Eesti oma Whogauxiga sarnaseks peab? Nad on muusikastiililt ja ka riietustiilist nii sarnased, et kui ma seda videot esimest korda eemalt nägin, siis mõtlesid, et tohoh, kuidas Hugo sinna lavale sattus :D


2.AUSTRIA: Nathan Trent - Running on Air
Minu teine suur lemmik kogu võistluse puhul. See laul on sellise mõnusa rahuliku vibega ja ei niisama ei peaks seda üldse eurolooks. Ja muidugi sõnum on ka selline mõnus lihtne.
   

3.UNGARI: Joci Papai - Origo
Ja minu kolmas uur lemmik. See on lihtsalt nii omamoodi, et raske on seda laulu mitte kuulata ehk see ei ole jälle üks neist lauludest, mida saaks tavaliseks eurokaks nimetada. Eriti kui sel aasatal on jälle jube palju ühte stiili laule.
   

4.RUMEENIA: Ilinca ft Alex Florea - Yodel It!
Issand, kuidas ma seda laulu algus ei sallinud, aga praeguseks on see mulle meeldima hakanud. Ma isegi ei tea miks see mulle meeldib, aga meeldib. 


5.IIRIMAA: Brendan Murray - Dying to Try
Ilus ja armas ballaad, mida võib kuulata küll. Kuigi mulle see meeldib, siis suurt edu ma sellele ei ennustaks. Loodetavasti saab vähemalt edasi. 


5.BULGAARIA: Kristian Kostov - Beautiful Mess
Jällegai ilus laul ja veel väga hea vokaaliga. 


6.IISRAEL: IMIR - I Feel Alive
Sellise tüüpilise rütmiga laul, samas kuulata on seda mõnus ja jällegi selline mõnusalt suvine laul. Lisaks jääb ülikergelt kummitama, nii et miskit selles ikka on.


Ja rohkem mulle nagu miskit teisest poolfinaalist ei meeldigi. Ülejäänud on kuidagi nii igavad ja minu jaoks sellised keskmised laulud, mis pole ei head ega ka halvad. Korra piilusin ka otse finaali saanud laule ja ainuke, kes on mulle meeldib on Prantsusmaa, teistest ei arva ma väga midagi ja järjekordselt ei saa ma aru, miks Itaalia lugu nii üles haibitud on. Minu jaoks mitte midagi erilist.

 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.