image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Garnieri näomaskid

Maikuus sain täpselt oma sünnipäeval Läti numbrilt kõne, et mulle on pakk saabumas, et millal ma kodus olen. Põnevus oli suur, sest ma üldse ei teadnud, mis sealt pakist tulla võib. Paar päeva hiljem potsataski mulle sülle pakk Garnierilt, mis sisaldas endas kolme näomaski ja pudelit joogiveega. 



Näomaskid kuluvad alati ära, nii et paki sisu üle oli muul väga hea meel. Tegu on siis Garnieri kangamaskidega. Saadaval on neid kolme sorti: niisutav, tasakaalustav ja rahustav mask. Garnieri omade puhul meeldib mulle see, et neid on kuidagi mugavam peale panna ja sobib ka näo kujuga paremini kui need, mida varasemalt kasutanud olen. Samuti võib öelda, et pluss on see, et seda vedelikku ei ole seal pakis liiga palju, seega ei pea mõtlema, kuhu kõikjale see tilkuda võib enne kui ma selle korralikult näkku saan. Niisutuse poole pealt meeldisid mulle küll Amway omad rohkem, aga samas miskit halba ka ei ütlesk. Need niisutavad ilusti näonaha ära ja muudavad selle siidiseks ja pehmeks. 


Kreemitades ja vahepeal siis neid maske kasutades olin oma kuivadest laikudest näonahal mõneks ajaks igatahes lahti saanud. Nüüd nagu kipuvad vaikselt tagasi tulema. Ehk peakski mõne maski juurde soetama ja natuke rohkem niisutust näole andma. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.