image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ühikarõõmud

Ühikarõõmud siis kontekstist välja rebitult ja pole ma kahel hommikul mitte sugugi rõõmus olnud. Kaks hommikut oleks mul olnud võimalus magada, aga kui boksinaaber arvab, et kella kaheksast hommikul oleks see õige aeg köögis müra tekitada, siis vist hästi see magamine ikka ei õnnestu. Eile hommikul pidin pisut hiljem tööle minema, nii et olin lootuses, et saan ennast korralikult välja puhata ja siis kohe palju kergem ju tööd teha. Aga paraku boksinaaber hakkas omale smuutit blenderdama ja see teeb totaalselt põrgulärmi. No ja eks te teate neid tüüpilisi valgeid kergeid uksi, mis väga hästi läbi kostavad. No meil on just nimelt need, nii et kõik köögis toimuv on tuppa igati hästi ära kuulda. No esimesel hommiku ma ikka võpatasin ehmatusega üles. Kui sa jagad kellegagi elukohta, siis võiks vähekenegi ju teistega arvetsada. Või on minul ehk vale arusaam?



Siiani olen mina oma smuutisid teinud vaid siis, kui teda kodus pole või tean kindlalt, et ta on ärkvel, et jumala eest mitte teise rahu või uneaega häirida. Kuigi mu saumikser on tunduvalt vaiksem, siis ikka ma arvan, et ehk see häirib teda. Olen vist ilmaaegu kogu aeg pabistanud. Olgu see ükskord on andeksantav. Ma siis eile õhtul rõõmsalt mõtlesin, et saan siis täna ennast korralikult välja magatud, kuna projekti hindamisele pidin alles kella kaheks jõudma. Aga täna hommikul ootas mind ees sama olukord, ainult selle vahega, et ta suutis köögis ennem kolistama hakata, kui blenderi tööle pani. Seega nii suure ehmatusega ma täna õnneks üles ei ärganud, kuid pool päeva korralikku peavalu oli siiski garanteeritud.

Ma olen selle poole aastaga aru saanud, et ta ongi varase eluviisiga inimene, kuid siiski võiks ju arvetsada, et teine seda ehk ei ole. No täna hommikul mõtlesin juba, et lähen ütlen midagi. Aga mõtteks see jäigi, sest kuigi ma võin üsna pahane olla, siis ei taha ma pinget õhku lisada. Pean ju siiski temaga elukohta jagama. Muidugi päev oli mul tänu sellele üsna produktiivne ehk jõudsin enne kooli minekut pesu ära pesta ja natuke koristada. Kuid uneaeg oleks siiski etem olnud, sest need magamatusest tulenevad peavalud ei ole üldse toredad.

Mäletan, et päris alguses, kui ta siia kolis, siis ma kuulasin alati muusikat klappidega ja sarju ning filme vaadates panin ka klapid ikka arvuti külge, aga aru saades, et temal on täiesti ükskõik, kui helid minu tuppa kostuvad, siis loobusin ka kõrvaklappides. Mis ma end ikka piinan.

Aga tegelikult pole siiani ühikaelul väga vigagi olnud, kui välja arvata, et olen totaalset tüdinenud keraamilise pliidi puhastamisest. Kuigi ma olen seda viimasel paaril kuul vaid mõned korrad kasutanud, aga ikka olen miskipärast mina see, kes seda puhtaks küürma hakkab. Muidu on üsna rahulik ja asukoht on ka igati hea. Kuigi ükspäev ma kuulsin, et keegi ei julgenud pimedas poodi minna. Ja siis mul käis küll sadakümme erinevat mõtet peast läbi, kes siis ümbruskonnas küll ringi liikuda võiks, sest ma tulen suuremal osal ajast koju, siis kui kell on juba päris palju. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.