image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Calvin Klein Splendid Colour küünelakk

Nüüdseks olen jõudnud siis ära katsetada Calvin Kleini küünelaki, mis ma Adoreboxist sain. Värv, mille nad saatsid on ideaalne mulle kui suurele sinise fännile. Siniseid küünelakke on tegelikult mul küll ja küll, kuid selline tumedam oligi just puudu. Aga küünelakist lähemalt nüüd siis. Katvus on sellel lakil hea. Ka ühe kihiga jääb ilus tulemus, kuid järgmisel päeval otsustasin siiski teise kihi veel peale panna, sest siis jääb ikka super tulemus. Lakk püsis ilusti peal nädala, ilmselt oleks mõned päevadki veel püsinud, kuid tahtsin vaheldust, nii et täpselt ei saagi öelda, kui pikalt see peal püsib. Kui üsna paljud küünelakid hakkavad maha kooruma peale seda, kui oled näiteks duši all käinu, siis see ei hakka kuskilt otsast kooruma. Nii, et see asi on küll oma hinda väärt ja olen superrahul, et selle oma karbikesest leidsin. Kindlasti sellest saab nüüd ka ilmselt mu lemmikküünelakk. Kahle esimesel pildil on siis küüntle üks kiht ja teisel kahel kaks kihti.




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.