image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Uued asjad

Kuna sain reedel Amwayst tellitud asjad kätte, siis mõtlesin, et teen ühe ostude postituse ka vahepeal ära. Tänane päev möödus enamjaolt raamatut lugedes, mis ei tahtnud siiski sugugi edasi liikuda, kuna jäin midevalt Elleni saadet vaatama. Igatahes üks jube segane raamat on, nii et töö selle kohta ka just ilmselt eriti kerge pole. Ja juba 12.oktoobril on meil eesti keeles esimene proovieksam, ma arvasin, et proovieksamid jäävad pigem uude aastasse, aga no kaks tükki veel ju peale seda tulemas. Ja mu nohu hakkab ka tasapisi üle minema, köha veel kimbutab veidi, aga loodetavasti läheb ka see varsti üle. Aga viimased ostud siis nüüd teie ees.
Jumestuskreemi käsnad - Amway - ühe hind on 0.52 €

Puudripadjad - Amway - 1.90 € 
Nüüd on mul küll mitme aasta jagu puudripatjasid. Kümnesed pakid olid ainult, aga kuna kümne kohta on selline hind vägagi odav, siis olin nõus ka kümme tükki tellima.



Beautycycle puuder - Amway - 12.40 €

Santique šampoon - Amway - 10.20 €


Ebay - 0.80 €





Rahakott mille ma siis eelmine kord unustasin ostude postitusse panna. Ostetud sai see Maximast ja kui õigesti mäletan, siis maksis 8.90 €.


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.