image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

It takes no more time to see the good side of life than to see the bad.

Kindlasti üks hetke parimaid laule The Script - Hall Of Fame
Pühapäeval tuli mul tohutu küspisetordi isu, kusjuures umbes aasta polnud ma seda kindlasti teinud. Kuna ilm oli niikuinii vihmane, siis käisin kiiresti poes ja hakkasin kooki tegema. See sai nii maitsev. KunagI kui küpsisetort oli asi, mida sai peaaegu et iga kuu tehtud, siis see ei tundunudki nii hea. Aga nii ta tegelikult ju ongi, kui me mõnda saja üle pika aja saame, siis ongi see parem kui tavaliselt. No vähemalt minu puhul on see nii. See oli nüüd viimaste päevade parem osa. Ma lootsin ju, et haigus läheb minust kiiresti mööda, siis see oli palju loodetud. Nüüd olen ma täitsa tugevas nohus, mis on eriti nõme kui tunni ajal. Ma usun, et te kõik teate mida silmas pean - klass on vaikne, aga hirmasti tahaks nina ära nuusata. Lisaks veel väike igapäevane palavik ka. Aga teie püsige terved ja visake pilk ka piltidele.
 
 
Ja uutest ehetest on ka parasjagu pilte kogunenud.











Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.