image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Urumarja

Liis Lemsalu - Lightning In The Bottle
Eile vastasin enda jaoks uue Liis Lemsalu laulu ja oi oi kui hea see on. Kui ma oleks seda näiteks raadiost kuulnud, siis poleks üldse arvanudki, et eestlane laulab. Ja praegu mul polegi hetkel, siia midagi erilist postitada, selleks, et blogi päris unarusse ei jääks, siis vahelduseks siia mõned pildid siis ka Urumarjalt, osade kvaliteet ei ole just eriti super, aga ma usun, et pole hullu.

Väike osa meie klassist, siin siis need, kes kohale viitsisid tulla.

Ideaalis oleks see pilt mulle meeldinud harilikuga, aga kuna meil oli üsna vähe aega antud, siis poleks ma seda valmsi saanud, nii et läksin lihtsamat teed, ja võtsin kriidipastellid kasutusse. No teemad pole mulle ükski aasta meeldinud, nii et see selleks. Ja see A täht on seal nõmedalt ripakil, aga ma ei suutnud seda paika saada nii, et see oleks loomlikult jäänud.Tegelikult oleks see pidanud tulema kuidagi nii nagu H tähtki.


 Selle värvilist osa lõpetasin mina natuke, nii et sellest ka siis pilte.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.