image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Viimane eksamitöö

Vahepeal olen jõudnud ära lõpetada ka oma viimase eksamitöö, mis on Ryan Reynoldsist. Nüüd siis on piltidega ühelpool.

Kuid täna oli mul veel intervjuu ühe Taani plikooliga kuhu kandideerisin. Paar minutit enne intervjuud tuli jube närv sisse, aga üldiselt mulle endale tundus, et läks hästi. Rääkisin ühe väga toreda inimesega ja nüüd tuleb vaid oodata ja loodata, et sain sisse. Lisaks mainis ta ära veel, et peaksin igaks juhuks ka korterit juba otsima(kuigi ma ei tea veel kas saan sisse), sest need pidid seal kiiresti minema.

I finished my last exam work and it's about Ryan Reynolds. Now everything is done with pictures.

But today I also had an interview with one Denmark university. Few minutes before interview I got a bit nervous, but it seemed like it went well. I spoke with one really nice woman and now I have to wait to know if I get in. Also this women mentioned that I should start looking for place to live(even when I don't know if I'm getting in), because apartments in there go pretty quickly.

 

Share this:

CONVERSATION

5 kommentaari:

  1. Kui Taani tahad elama tulla, siis korteriotsingutega pead kindlasti alustama kiiremas korras. Sama ka ühikate puhul, sest järjekorrad on pikad ja aega võtab palju, et endale koht saada. Mina sain enda ühikakoha alles pärast 10 kuust ootamist ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult ma täna isegi leidsin paar kohta, mis hinna poolest oleks isegi enam vähem, aga korteritest pilte pole, on ainult kaardid. Ühel oli majast üldiselt pilt, aga sealt ma ei leidnud jällegi kontaktandmeid.

      Delete
  2. Väga ilus töö! :)

    http://blogbyjohannaj.blogspot.com/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.