image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Loovate Naiste Õhtud 2013

Kolmapäeval käisin ma Loovate Naitse Õhtud väiksel koosviibimisel, mis toimus ühes huvitavas poes Baraka, mis on justkui täiesti teine maailm. Seal tekib lihtsalt nii mõnus hubane tunne. Kõigepealt sai natuke ringi uudistatud, ma usun, et kui mul kasvaks kodus rahapuu, siis ilmselt oleks ma sealt palju, palju asju kaasa ostnud. Loomulikult ei suutnud ma juba sel korral ühtesid kõrvarõngaid ostamat jätta, aga nendest juba lähemalt mõnes järgmises postituses, sest praegu on siiski prioriteediks üritus ise. Üritusel sai Safal Fashion looja Getteri kogemustest pisut kuulda, mis andis kindlasti palju, palju inspiratsiooni ja tuletas meelde, et oma unistustest ei tohi nii kergekäeliselt loobuda ja rasketel aegadel alla anda. Ühtlasi sai ka lähemalt tutvuda ka teiste blogijatega. Nii, et siinkohal kindlasti veelkord suured suured tänusõnad kahele armsale blogijale Marilile & Egeltile, kes ürituse läbi viisid.

On Wednesday I went to Loovate Naiste Õhtud event, which took place in little shop Baraka, which is like whole different world when you step inside. It's amazing and all that awesome things you can find there. There we had a chance to listen Safal Fashion creator Getter. She talked about her experiences and I got a lot of inspiration and that you never give up your dreams, even if there are hard times. And also I met with other bloggers and it was good to get to know them better. So a big big thanks to two sweet bloggers Marili & Egelt for this event.





 Enne ürituse lõppu jagati meile veel ühed armsad kingikotid, mis sisaldas tooteid Dermoshopilt ja Green Naturel't, Lucky Laika imelisi postkaarte, ajakirja Sensa kahte numbrit, natuke head ingveri kommi ja imehead Pukka teed. Ühtlasi läheb ka üks samasugune kotike blogilugejate vahel loosi, nii et üsna üsna pea saate juba agaralt loosimisest osa võtta.
 Lisaks sai igaüks purgiks võtta ühe mõttetera, minu oma on nüüdseks juba aukohal mu kapi küljes, et mulle meelde tuletada, et kõik on võimalik, kui pingutada.


Ja armsad korraldajad Egelt & Marili. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.