image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New in - clothes,boots, jewelry, make up

Vahepeal on päris suus hulk uusi asju kogunenud, seega oleks aeg nüüd neid ka teiega jagada.
I've bought some things and I think it's time to show you these.
 Mul on viimasel ajal tõsine veinipunase hullustus, nii et loomulikult pidi jope ka seda värvi olema. Kui tavaliselt on õige jope leidmine paras peavalu, siis see oli esimene, mis mul silma jäi ja teadsin, etm uud ma ei tahagi. Leidsin selle Takkost ja tänu väiksele omamaja soodustusele sain selle 54.99 euro eest.

Lately I just love vine red so so much, so of course my new parka have to be in that color. If usually it's kind of head ache to find perfect winter coat, so this time I found this so easily and new I want that. So I paid 54.99 € for that.
 Selle mõnusa kampsuni ma otsin Reservedist ja kuna oli ostuöö, siis sain selle 16 euroga, kindlasti minu üks uus lemmik.

This sweater I found from Reserved and because it was shopping night I paid 16 € for this. It's definitely my new favourite.

 Need pärinevad kõik New Yorkerist. Pluus maksis 4.95 € ja kuna käevõru ja sõrmus maksid mõlemad vaid 1€, siis ei suutnud ma neidki sinna jätta.

All these thing are form New Yorker. The blouse cost 4.95€ and both the bracelet and ring cost 1€, so I couldn't leave these there.
 Puudri osas olen jäänud truuks Maybelline Fit Me'le, nii et loomulikult ostsin ma uue samasuguse. Maksis see midagi 9 € ringis. Ja selle Nivea uue huulepalsami otsin ma Prismast ning maksis see midagi 3 € ringis ja oi oi kui hästi see lõhnab.

I bought again Mybelline Fit Me Powder, it's just best and it cost something around 9 €. New nive Lip Butter I bought  from Prisma and it cost something around 3 €.
 Need imearmsad kõrvarõngad ostsin ma Barakast, kui Loovate Naiste Õhtul käisin. Maksid need 4.80€. Ja olen neid viimasel ajal peaaegu iga päev kandnud, mis on minu puhul üsna ebatavaline, kuna tavaliselt kannan nii paljusid erinevaid kõrvarõngaid.

These cute earrings I bought form Baraka, when I went to Loovat Naiste Õhtud event. These cost 4.80 €. And I have been wearing these all the time, which is kind of unusual, because usually I wear so many different earrings. 

Need saapad ostis mulle ise, kuigi tegelikult läksime emale saapaid ostma, aga kokkuvõttes olin mina see, kes saabastega koju läks. Need lihtsalt sobivad nii hästi minu uue jopega. Ostsime ma need Pärnust Härma keskuse mingist suurest poest ja maksid need 35€.

My dad bought me these boots, actually we went to buy boots to my mom, but it was me who went back home with boots. It's just fit so well with my new parka. We bought these from Pärnu, in Härma center there are some big shop and these cost 35€.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.