image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Oktoober instagramis

Kuu algas kohe kokkamisega, sest mul tuli suur suur isu koduse riisipaja järgi.
Month started with cooking because I really really wanted homemade pilaf(it isn't exactly that, but I don't know better word for that in english). 

Käisin soomes ja ühtlasi oli see ka ääretult unine hommik, mis vajas veel teistki kohvi.
Went to Finland and it was very sleepy morning for me, so I needed second coffee.

Käisin messil, kus sai ka moeshow vaadatud ning oktoobri lõpus käisin Loovate Naiste Õhtul, kus nägin seda asjalikku tsitaati.
Went to fair, where I also watches one fashion show and in the end of October I went to Loovate Naiste Õhtu, where I saw this awesome quote.

 Üks ilus kollane hommik oli tööle minnes. Ja nii nii hea oli lihtsalt jälle Pärnus olla ja vanu töökaaslasi üle pika aja näha.
It was one beautiful yellow morning, when I went to work. And it was just so so good to be in Pärnu again and to see my old coworkers after long time.

 Kuu täis joonistamist.
Month full of drawing. 

  Katsetasin uut silmapliiatsit. Ning mul oli töö juures väga väga igav päev, seega kritseldasin seal ka natuke.
I tried my new eye pencil. And it was so so boring day at work, so I just scrawled a little bit. 

And one selfie.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.