image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

It already feels like spring

Esmaspäeval oli üle pika aja üks päev, kui ma ei pidanud kuskil olema, seega sain kaua magada ja tegeleda sellega, millega parasjagu tahtsin. Muidugi vajaks asjad lahtipakkimist, kuid see kannatab oodata ka. Kui mõtlete, mis pakkimisest ma juba mitmendadt korda räägin, siis sellest nii palju, et olen tagasi nüüd Toris. Nii hea on ikka kodus olla. Kui mõtlete, et jätsin kooli pooleli, siis ei seda kindlasti mitte. Lihtsalt kuna mul on kool ainult kolmel päeval nädalas, mis tähendab, et ma oleksin ainult kaks ööd Tallinnas, seega ei näinud mõtet lihtsalt tühja seda üüri maksta. Esmaspäeval läksin siis välja pildistama, aga oh seda avastust, et aku on tühi. Loomulikult ma teadsin seda, aga olin selle lihtsalt totaalselt ära unustanud. Igatahes paar kiiret klõpsu õnnestus teha, enne kui aku päris tühjaks sai. Aga sellegi poolest oli mõnus nautida kevadist ilma, mis me sel aastal kuidagi eriti vara oleme saanud. 

After long time I had one day when I could take time off.  No school, no homework, no work - perfect day. Even though I need to unpack my things, but these thing can wait. And if you think what packing I'm talking about, then I moved pack to Tori. And now if you think that I decided to left university, then no I'm still studying. But I have school only on three days of week, so I didn't see any point of renting a place if I'm not there most of the time, so I moved back to home. Anyway, on Monday I went to take some pictures after long time, but I totally forgot that my camera's battery is empty, so I couldn't take much pictures. But I still enjoyed this amazing spring weather, which came so early this year. 




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.