image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Long time no see

Kui ma eelmine nädal läksin koju suurte plaanidega ja haigus mu jalust niitis siis oli miskit ju ikka vaja pildistada nii saigi objektiks siis mu armas Pätakas, kellest ma siin Tallinnas alati puudust tunnen. Nüüd olen üks nädalake Tallinnas tagasi olnud ja tervis on ka peaaegu, et korras nüüd, kui veel väike köha ja nohu välja arvata.  Nii et olen tagasi kooli ja töö lainel, mis enamus mu ajast röövivad. 

Last week I went home with big plans, but then health let me down. So since I had my camera with me I still wanted to take some pictures. So my little sweet Pätu was perfect object for that. Now I been back in Tallinn for a week and I'm feeling much more better and I'm back at school and work which both take a lot of my time. 




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.