image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Inspiration of home decor

Ma ei jõua ära oodata aega, millal saan soetada omale päris oma kodu. Seda just siis, kui näed internetis imelisi pilte korteritest ning majadest. Või kui astud mõnikord läbi mõnest kodusisustus poest. Hiljuti on mu pilk päris paljudele kodusisustus piltidele pidama jäänud ja üks asi, millest ma aru ei saa, on valge armastus, sest siiski enamus interjööri pilte on valged ja miskit muud sealt vahelt leida tundub pea võimatu. Või vaatad teinekord mõnes blogis inspiratsioonipilte ja jällegi on valdavalt kõik valge ja kui on toodud sisse mõnda muud tooni, siis on see jällegi külm pastelne toon. Jah neid on ehk piltidelt ilus vaadata, aga selle keskel elada  ei tundu just kõige ligitõmbavam variant. See tekitab kuidagi nii külma ja kõleda tunde. 

Mis mulle hoopis meeldib? Ideaalis meeldib mulle puitinterjöör või miskit värvikirevamat või hoopis midagi tumedat. Või veel üks asi, mis mulle meeldib on telliskivi seinad, kuigi ehk eesti kliimas ei ole need just kõige praktilisemad, kuid siiski need alati võluvad. Ja kui juba kodusisustusjutuks läks, siis mina ei saaks vist ilma raamaturiiuliteta. Mul on nõrkus raamaturiiulite vastu, eriti kui nad on suured ja raamatuid täis.

I can't wait for time, when I can have my own home, where I can design everything the way I want. Espesially when you see some beutiful home decor pictures on the internet or step in some home decor shop. Latley I have watched a lot of interior pictures and I don't get the thing why everything have to be white? Or when there are some other colors these are still cold pastel tones. Seems like it's kind of impossible to find anything different. Yes it might be beautiful to watch on the pictures, but to live in that. I just don't feel like I want to live in white interior. It just feels so bleak. 

What I woud like? Instead of white I prefer something more colorful or dark. But the thing I love most is wooden interior. And also I love brick walls. In Estonia it's not that much practical, since most of the year it cold here. But still I love these.   And since I already talk about home decoration. I just love book shelves. And these have to be big and full of books, for me that way home would be even more perfect.


Pildid: pinterest.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.