image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

My 10 favorite songs at the moment

Viimasel ajal kuidagi eriti tihti muusikat kuulama. Ehk seetõttu, et mu playlist on täis laule, mida ma ei väsi kuulamast. Toongi teieni kümme laulu oma playlistist, mida kõige rohkem kuulan. Ühtlasi olen tähele pannud, et mu muusikamaitse viimase aasta jooksul ka kõvasti muutnud.

Here are my 10 favorite songs that lately I have been listening a lot. Also I noticed that my taste of music have changes a lot trough this year.

Banks - Beggin For Thread  
Raign - Don't Let Me Go  
Rachel Taylor - Light A Fire
Laurel- Blue Blood  
Christon - Fight The End  
London Grammar - Sights
Extreme Music - Bring Me Back To Life
Sam Tinnesz ft. Maggie Eckford - Up In Flames
Imagine Dragons - Gold
Gabrielle Aplin - The Power of Love

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.