image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Oscar 2015 Best Dressed

Esimene list mis mul täna Oskarite jagamise teemal silma jäi, oli Delfi oma, kus olid välja toodud niinimetatud nirumad kleidid, millest mõnigi jõudis minu parimate listi. Kas on minu maitsel miskit viga? Vot ei tea, aga sealses listis olnud kaks kleiti võib leida jällegi minu topist. Üldsegi oli sel aastal palju ilusaid kleite, kuid selliseid wow efektiga kleite nende seas jällegi vähe ja siin need mõned minu jaoks rohkem silma paistnud kleidid ongi.  

The first list about Oscar dresses I saw today was from Estonian website Delfi, where were brought out dresses which wasn't that perfect. I don't know, maybe there are something wrong with  my taste of clothing, but two from there made their way to my top. Actually this year there were so many beautiful dresses, but not that much dresses with wow effect. So here are the thresses which caught my eye. 

Minu absoluutne lemmik! Jenna Dewan Tatum näeb Zuhair Muradi kleidis imeline välja. Ja peab mainima, et Jenna valikus, ei pea kunagi pettuma. Imeline!

My total favorite! Jenna Dewan Tatum is looking stunning in Zuhair Murad gown. She never dissapoints with her choice of dresses. Amazing!

Jennifer Lopezi kleit näeb imeline välja, aga see oleks mulle ehk pisut rohkem meeldinud, kui sellel oleks mahtu vähem olnud. Just slepi osa häirib mind pisut. Kannab ta Elie Saabi loomingut.

Jennifer Lopez wore an amazing dress, but I would of liked it bit more, if it would have less volume. In my opinion the dress train is the part which is bit too much for that dress. She wore Elie Saab gown. 

 See on nii õrn, nii lihtne, samas on sellele musta tülli ja natukese sädelesugeda tugevust antud ja värvikombinatsioon on ka super.  Ma ikka vaatan ja imetlen seda. Kandjaks on Jamie Jung ja kannab ta Yanina Couture kleiti. Seega huvi pärast toksisin ka korra disaineri nime googlesse sisse, kuna minu jaoks oli see täiesti tundmatu nimi. Ja ma ei tea kus kuu peal ma elanud olen, aga nüüd ma vaatasin ja imetlesin tema loomingut.

So gentle, so simple, but black tulle and some shiny parts give it some more strength. And I love the combination of the coulours. Jamie Jung wore Yanina Couture gown. Since I didn't knew ainything about the designer I googeled it and then I kind of forgot myself there. Wonderwul.

Ka Katie Cassidy nägi Julien Macdonaldi kleidis imeline väja. Eriti mulle meeldib selle puhul hõbeda läige, kuid samas on seda tasakaalustatud kleidi läbipaistvusega.

Katie Cassidy look amazing in Julien Macdonald gown. Especially I like the silver tone of that, but there isn't too much of it, since the transparency of the dress balances it. 


See kleit sobib imehästi Zoe Saldani nahatooniga, kui ka tema figuuriga. Samuti suurepärane valik. Kandis ta Vercase loomingut. 

This dress fits perfectly with Zoe Saldan skin and also with her figure. Greate choice. She wore Vercase gown.

Sel korral väga suuri möödapanekuid silma ei hakkanudki. Ainuke, kes oma välimuse kohutavate kinnastega ära suutis rikkuda oli Lady Gaga.  Kleit mulle isegi meeldis.

This year I didn't notice any terrible choiches. Only one who ruined her looke with these ugly red gloves was Lady Gaga. But the dress I actually kind of liked. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.