image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

365 days 50 books - 11 - If I Stay

Selle raamatuga mõtlesin ikka tükk aega kas ma loen selle läbi või mitte. Kuigi mulle film väga meeldis, siis raamatu kohta olin nii erinevaid arvamusi kuulnud, et ei teadnudki kohe, mida arvata. Selle raamatuga tekib kaks gruppi, ühed kellele see väga meeldib ja teised, kellele see absoluutselt ei meeldi. Ja mina olen õnneks siis nende esimeste seas. Väga mõnus lugemine oli . Lugu on kurb, armas ja südamlik. Kuigi pisarat päris silma ei toonud, nagu seda film tegi. Aga see võis olla ka selle tõttu, et osaliselt mäletasin, mis filmis juhtus.

Mia on 17-aastane tüdruk, kelle elu muutub hoobilt ühel lumisel päeval, mil nad satuvad oma perega autoõnnetusse. Kui ta ärkab avastab ta, et ta ei ole oma kehas ning sedasi jägib ta kogu tegevust enda ümber ja ühtlasi ka tegema otsuse kas jääda või lahkuda. Valik on talle äärmiselt raske, sest ta ärkaks orvuna, kuid samas on ta elus siiski olulisi inimesi, kelle nimel tasub jääda. 

Suurem osa raamatust räägib Mia mälestustest ja osa ka sellest, mis hetkel toimub ja erinevaid mälestusi lugedes saad aru, kuidas Mia valik elu või surma vahel on äärmiselt raske ja kui ma poleks varem filmi näinud, siis oleks mul olnud veel põnevam, sest ma poleks teadnud, millise valiku ta teeb. Kindlasti tahan ma ka teise osa läbi lugeda, sest selle kohta olen ma kuulnud, et see on parem kui esimene, sest mõnede jaoks puudus esimeses osa nii-öelda tõeline sisu ja teises pidavat see nende jaoks olemas olema. Aga kõige naljakam on see, et inimesed, kellele see raamat ei meeldi, kirjutavad, et see lugu on nii ebarealistlik, sest keegi ei lahkub koomas olles oma kehast ja ei jää enda ümber olevat jälgima. Aga see on ju väljamõeldis, nii et sel juhul on kõik lubatud, sealhulgas ka ei näe ma mingit probleemi, et mõnel juhul on tõesti see pisut ebarealistlik.

I was thinking a lot if I'm gong to read this book or not. Even though I really liked the movie, but I read so many different opinions, so I really didn't know what to think about the book, since sometimes movies are different than books. With this book there are two groups of readers, the ones who love it and ones who hate it. And I'm definitely in group one, because I really loved that book. The story is so sad, but it's also so sweet. So it won my heart.

Mia is 17-years old girl, whose life changes in a single moment, when on snowy day she and her family get into a car accident and when she wokes up, se realizes that she isn't in her body, so she's going to follow her body and what's going on around that. And she has to decided whether to stay or not. But choosing is hard, because she has lost a lot and will wake up as orphan, but in the other hand there are still many loving people around her. 

A big part of the book is in her memories and some is in what's going on right now. And trough the memories you will see why it's so hard for her to choose life or death. And if I hadn't seen the movie before, it would of been even more interesting, because then I wouldn't of know what choice she was making.  I definitely want to read second book as well, since I have heard that it's better than, the first one. People say that there are more plot than there were in the first one. And it's funny how people, who don't like the book, say that it's unrealistic that someone is in coma and her spirit watches over what's going on around. But it's fiction, so it dosen't have to be real . At least that's my opinion.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.