image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Colgate Max White One

Juunis hakkasin ma kasutama Colgate Max White hambapastat, hambaharja ja suuvett. See lubab märgatavat tulemust juba nädalaga. Tudnub ehk pisut ebareaalne, kui pea igal teisel hambapastal on peal kiri valgendav, kuid ükski neist ei valgenda tegelikult. 

In June I started using Colgate Max White One toothpaste, toohtbrush and mouthwash. It promises to whiten your teeth already in one week. Well, it sounded kind of unreal to me, since every second toothpaste has a ''whitening'' written on,  but  for some reason it don't happen.

Colgate Max White One hambapasta tegelikult ka töötab, kuid ei ütleks et muutus just peale nädalat näha oleks. Praeguseks olen seda kasutanud kolm nädalat ja hambad näivad juba heledamad. Ma mäletan,kui mul breketid ära võeti, siis olid hambad nii ilusad valged, aga eks kohvi tegi ajaga ikka oma töö, nii et mul on väga hea meel, et selle komplekti katsetamiseks sain, sest ise ma poleks seda ilmselt ostma läinud, sest mul polnud valgendavatesse hambapastadesse enam mingit usku. Ja ühtlasi sain ka aru, et pesen ülemisi hambaid rohkem, kui alumisi, sest ülemised on tunduvalt heledamad kui alumised. Seega tean nüüd ka millega rohkem vaeva näha. Hambad püsivad puhtad ka kogu päeva, nii et poole päeva pealt ei ole seda tunnet, et oleks vajadus hambaid pesta. Ainult üks pisike miinus on see, et sinised osakesed, mis hambapasta sees on, ei tule lihtsalt veega üle lastes kraanikausist ära, nii et põhiliselt iga kord hambaid pestes, peab kraanikausi ka puhtaks pühkima. 

Colgate Max White One toothpaste actually works, but in my opinion it's not wisible with one week. I have used it about three weeks and my teeth look a more white now. I remember when my braces where taken of my teeth were so white, but coffee makes it's work, so that beautiful white was gone and now I'm so glad that I got that one for testing. Since I didn't have any belief in whitening toothpastes anymore I never haven't bought it myself. And actually now I see that I wash more the upper teeth, since they have getting more ligther that the bottom ones with these three weeks. And the teeth stay clean for a whole day, so I don't feel in the middel of the day that I want to wash my teeth. Only thing which is bit annoying is that the blue pieces in the toothpaste don't come off the sink just by letting water over it, so basically you have to sweep these away with your hands every time you wash your theeth.


Hambahari on samuti üpriski hea, kuigi alguses ma mõned päevad ma seda ei kasutanud, kuna ma olen aastaid kasutanud pehmeid hambaharju ja mõte keskmise tugevusega harja kasutamist ei tundunud kõige meeldivam, kuna kartsin, et see teeb igemetel haiget, kuid tegelikult polnudki hullu midagi. Nüüdseks olen sellega ära harjunud ja pehme tundub nüüd liiga pehme kuidagi.

The toothbrush is quite good as well. Actually at first I didn't use this, because it is medium and I have used soft for year, so I was bit scared that it will hurt gums, but actually it isn't that bad and now I'm really used with it.
Ja veel suuveest. Ausalt pole ma kunagi varem ühtegi suuvett kasutanud, nii et mul pole seda millegagi võrrelda. Kuid peale kasutamist on suu mõnusalt värske. Ainult mulle ei meeldi see kibe maitse mis kohe alguses mõneks sekundiks suhu jääb, kuid õnneks kaob see kähku.

And now the mouthwas. Honestly I haven't used any mouthwash in my life so I don't have anything to compare it with. It's pretty okay, mouth feel so fresh after using it, but I don't like the bitter taste which is just after using it, but luckily it goes away quickly.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.