image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Kui päike ka end vahel näitab

Sel aastal on ilusat ilma ikka õige vähe ja eks enamasti olen ma siis just terve päeva tööl. Eks üks laupäevane päev vahepeale isegi sattus, kus sain ka pisut õues ilusat ilma nautida. Pistsin kaamera ja raamatu kotti ja võtsin suuna linnahalli poole, mis oli totaalselt ülerahavastatud, nii et mu plaanist raamatut lugeda ei tulnud lõppkokkuvõttes midagi välja. Sest paratamatult on soomlased üks lärmakas rahvas ja suutnud mina seal viibida. Eks mõtlesin, et liigun siis mere äärde, kohta, kus enamasti inimesi pole, kuid ka seal oli rahvast rohkem kui küll, aga kuna mu koht oli juba päris tühi, siis istusin lõpuks ikka maha ja sõin oma salatikese seal ära, aga kauemaks ma kuidagi sinna jääda ei tahtnud, nii et lõppkokkuvõtted jalutasin linna tagasi ja läksin kinno Tedi teist osa vaatama, mis oli isegi päris hea, võrreldes sellega, et esimene osa mulle kohe üldse ei meeldinud.

Kui muidu pole linnas elamisel vigagi, kuna kõik on ju lähedal, aga vabadel päevadel, kui veel ilm on ilus ei taha kuidagi toas olla, seega ei saa mina sellest üle  ega ümber, et tegelikult tahaks ma siiski linnast väljas elada, kasvõi mõned kilomeetrid eemal, kus oleks rahulik hoov või siis mõnes väiksemas linnas, mis poleks nii ülerahavastatud. Aga enamasti on mu vabad päevad siiski pilves ja vihmaste ilmadega olnud, nii et mööduvad need toas raamatute ja sarjade seltsis. Eks ilmselt muu raamatulugemine viimasel ajal selle tõttu nii hästi edenenud ongi.

This year it's kind of impossible to see nice weather. I'm just working always when the sun is shining and when I have day off, then obviusly it's raining. But I even had one day off when it was warm and sunny, so I took my camera and book and headed out. I went to Linnahall, where I tought I would sit down eat some salad and read a book. But since it was so overcrowded I didn't stay there. It was full of Finnish tourists and I don't get how they always manage to be so loud. So I tought I will go place near the beach, which usually is really quiet, but yet again there were lots of tourists, but I still sat down for a moment, since I was kind of hungry and knowing that I have a delicious salad in my bag didn't help either. So I stayed there for a bit to eat and then headed back to the city and finally decided to go to cinema to watch Ted 2, since I didn't have enything better to do anyway. Movie was actually good, considering that I didn't like the first movie at all.

When usually I don't have anything against living in city, then days like these I really wish to live out of town, so I can spend some time outside without beeing disturbed by noisy people. But I guess I can live with that way a little bit more, since most of my days off are rainy and cloudy, so I spend some time reading and watching my favorite TV shows. I think that's the reason, why my book challenged moving on so well right now. 

 











Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.