image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Metsmaasika - banaani smuuti

Üks õhtu töölt tulles oli kõht hirmus tühi, aga süüa tegema ei viitsinud ka hakata, kuna idee poolest oli vaja koolitöid teha. Niisiis keerasin kapis leiduvast kokku ühe smuuti ja ise ka ei uskunud, kui hea see tuli. Võib isegi öelda, et mu lemmik mustika-banaani oma on nüüd esikohalt teisele tõugatud.

Ma sügavalt kahtlesin, et sellest miskit head tuleb, kuna kasutasin Kreeka jogurtit, mida ma aga esmakordselt oma külmikusse ostsnud olin ja ma eeldasin, et see on nagu ikka maitsestamat jogurt. Aga see oli lausa nii paks, et meenutas pigem mõnda kohupiimakreemi ja kohupiimakreemid tunduvad tänapäeval ka vedelamad. Aga mis seal ikka katsetasin ära. Alguses panin topsi ühe banaani, peotäie sügavkülmutatud metsmaasikaid, teelusikatäie mett ja pool topsi Kreeka jogurtit ja see oli ikka parajalt paks nii, et saumiksriga blenderdada oli ikka päris raske. Mõtlesin, et mis seal ikka panen siis piima juurde enam hullemaks ju minna ei saa. Ja asualt piim päästis päev või no pigem õhtu. Lõptulemuseks sain ühe imehea maheda smuuti, mis täitis kõhu päris korralikult ära. 

Nii, et kokkuvõteeks on sul selle smuuti valmistamiseks vaja järgnevat:
1 banaan
pool topsi Kreeka jogurtit
peotäis sügavkülmutatud metsmaasikaid 
1 tl mett
natuke piima



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.