image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ma sain omale kulmud

Hurraa! Ma olen ka nüüd lõpuks kulmude omanik. Eks need on mul alati ikka olemas olnud, aga need on loomulikult lihtsalt niivõrd heledad, et sama hästi võiks ka öelda, et mul neid ennem ei olnud. Vaatasime ükspäev just 12 klassi lõpupilte ja oi kuidas ma ennast ikka kirun, et ma kulme ära ei värvinud, sest noh, mul lihtsalt ei ole neid seal. Ma ju ostsin ekstra selle jaoks kulmupliiatsi, aga kui ma kodus seda esimest korda peale panin, siis nägin enda arust hull krõll välja ja ürituseks ma seda ikka peale ei pannud. Khm ausalt nägin ma ilma nendeta ikka rohkem krõll välja. 

Edasi tuli periood, kus ma sain aru, et oleks ikka vaja neid värvida natuke, nii ma siis iga hommik ikka pea aasta aega sellega ka mässasin, aga tulemus ei olnud ikka päris see, mida oleks tahtnud. Siis tuli suvi ka peale ja siis ma ennast niikuinii meikida väga ei viitsinud. Ripsmetušš ajas kogu asja ära küll. Nii ma tükk aega ikka ei kasutanud ja vahel mõneks ürituse jaoks andsin kulmudele ka ikka natuke tooni. Aga muidu olen ikka nii laisk olnud, et uut kulmupliiatsit osta pole viitsinud. Kuigi nüüd ma nägin Maybellinel mingit huvitavat uut kulmupliiatsit, mida tahaks katsetada küll.

Aga ikka ja jälle endast pilte vaadates viskab ikka üle küll, kui ei ole nendega kuidagi rahul, sest mul ei ole kulme. Nii ma hakkasin siis otsima kedagi kelle juures lasta kulmud korda teha. Googlest sel korral väga abi polnud ja lõpus tuli mul ju pähe, et mu kursaõde käib pidevalt kuskil kulme korrigeerimas ja mulle on ta kulmud alati meeldinud. Nii ma siis lõpuks ta käest küsisingi, et kus ta käib ja nii ma saingi omale korralikud kulmud. Hip-hip- hurraa!

Oma kulmud lasin korda teha Maribelli ilusalongis kosmeetik Caddi juures. Tulemusega jäin väga rahule. Kuigi alguses olid tulemadamad kulmud harjumatud, siis ma nüüdseks olen sellega täitsa ära harjunud. Ja eks järgmistel päevadel oli koolis ja tööl tore kuulda komplimente. Nii et järgmistel kordadel lähen ma kindlasti jälle tema juurde. 




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.