image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

OOTD - 20.10.2016

Kes seda blogi pikemalt jälginud on, siis teab ilmselt, et mina ja outfiti postitused ei käi üldse kokku. Kui varasemalt mulle lihtsalt ei meeldinud eriti pildile jääda, siis nüüd mul nagu pole selles vastu otseselt midagi. Aga nüüd on mul probleemiks see, et mulle ei meeldi siseruumi igavad seinad. Kui juba pildistada siis võiks ju korralikult väliskeskkonnas seda teha. Aga kuna väljas statiivi abil endast piltide tegemine tundub pea, et võimatu, siis ma isegi ei viitsi mitte üritada. Pealegi olen ma see, kes arvab, et see näeb ikka hirmus totter välja, kui ma nüüd seal kaamera ette ja taha kogu aeg jookseks ja ma pole seda sorti inimene, kes teistele viitsiks pinda käia, et tee minust nüüd pilti. Siis ma poleks kindlasti eriti rahul, sest no enda peas näed ikka asja hoopis teistmoodi. 

Ma ei teagi, kus mul täna see idee tuli, aga kui koolist koju jõudsin, siis mul oli isegi nii palju viitsimist, et statiiv kokku panna ja paar pilti teha - seda küll siiski ikkagi toas, aga ikkagi ma tegin endast outfiti pilte. Halleluuja :)



Kui nüüd rääkida outfiti postitusele kohaselt, kus mis pärit on, siis püksid on Mark & Spencer, pluus on kunagine Paavli leid, saapad sain lõpuks omale Prismast ja kaelakee on Seppelää kraam.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.