image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Windows 10 ja selle neetud uuendused

Eelmine nädal andis minu arvuti otsad ja olles mind teeninud vaid viis kuud, siis olin ma ikka päris pahane. Aga eile oli see õnnis päev, mil ma sain oma läpaka tagasi. See oli esialgu hea sõnum, et arvuti taas korras on, aga tore lugu ei olnud see, et kogu kupatus sealt pealt on kadunud ja kõike peab otsast peale üles seadma. Jumal tänatud, et mul suurem osa asju vanas arvutis on ja et ma sellega veel eriti koolitöid teinud pole, sest vastasel juhul oleks ka kõik need läinud. Kuigi kui ma arvuti garantiisse viisin, siis öeldi, et andmete kopeerimine maksab, aga kui hinnapakkumine tehti, siis ei olnud andmete kopeerimisest enam mingit juttu, seega juba eeldasin, et eks kõik kadunud on.

Ja mis mind kogu loo juures kõige pahasemaks tegi, et ma pidin kehtiva garantiiga arvuti paranduse eest maksma, kuigi viga ei olnud minu süül, vaid viga oli tarkvaras. Minu jaoks täiesti uskumatu, aga nemad tarkvara vigade eest ei vastuta. Ja kui tarkvaraga midagi juhtub, siis pleki see kõik aga heaga omast taskust kinni. Eeh kes siis vastutab? Ja sellist asja võiks teenindaja ikka müüki tehes mainida, mitte, et ma pean seda garantiitingimust tiku ja tulega nende lehelt taga otsima. 

Kui muidu olen ma Windows 10 rahul, siis nüüd ma olen üsna skeptiline. Sest no ma ei julge enam ID-kaardi tarkvara uuesti peale installida, sest just peale selle installimist nõudis lugupeetud Windows 10, et tema tahab nüüd kinni pannes ka uuenduse teha. No mis mul muud üle jäi arvuti oli vaja ju kinni panna. Ja oh seda rõõmu, kui õhtul peale uuendust ta mulle ainult oma mossitavat nägu näitas. Niisiis pidin saama hakkama ilma arvutita, aga mul oli plaanitud nii palju kooli asju, mis ja just nüüd ära teha tahtsin. Pluss lõpuks oli mul aega ka taas blogiga tegeleda, mida ma nii pikkisilmi ootasin. Õnneks haaras ema laupäeval Tallinnasse tulles mu vana arvuti maalt kaasa ja vähemalt sain miskitki kooli asjadest tehtud. 


Nüüd aga ma ei tea, kas süüdistada Windows 10, mida kõik miskipärast kiruvad ja mulle see tegelikult tohutult meeldib ja seni olin sellega ka rahul. Vanal arvutil toimib nagu kõik ideaalselt ja seal on see ju kauem eksisteerinud. Seega pigem tahaks ma rohkem süüdistada kauplust Klick. Ma ei kujuta ette, kus kohast nad oma tooted toovad, neil on ju sama  valik, mis mujalgi, aga iga jumala kord, kui ma sealt mõne tehnikavidina ostan, viskab see oma sussid esimese paari kuuga püsti. Ainuke erand on vist objektiiv, mis õnneks siiani toimib. Ja nii ma luban iga kord, et ma ei osta enam midagi Klickist, kuniks jälle on miskit vaja ja neil on ju parem hind kui teistel. Aga no sel korral sain lõpuks aru, et kui ma kehtiva garantiiga asja paranduse eest nii või naa maksma pean, siis on mõtekam ehk ikka see natuke kallim variant osta. 

Igatahes tol korral kui mu arvuti otsustas puhkusereisile minna, siis tol päeval klõpsisin just natuke pilte ja eks ma sain siis alles nüüd nendega tegeleda. Muideks ma langesin ka nüüd Lightroomi ohvriks, aga sellest juba järgmises postituses. 








Share this:

CONVERSATION

1 kommentaari:

  1. Mul arvuti tegi ka just mingit suurematsorti uuendust, siiani toimib kõik ilusti. ID-kaardi värk on ka olemas ja korras. Ja kui mõtlema hakkasin, siis just Klickist on minu praegune arvuti ja siiani ei ole selle firmaga ühtegi probleemi olnud ka teiste toodetega. Arvuti eelmise aasta juunist.
    Kahjuks sulle vist on sattunud siis mingid kehvemad valikud :(

    Aga fotod on ilusad, nagu alati :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.