image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ühed maitsvad õunaroosid ja ühika köögist

Ühel õhtul peale tööd koju sõites ja nagu siis ikka kombeks ninapidi instagramis olles jäi mul silma töökaaslase pilt õunaroosidest, mis nägid ikka äärmiselt isuäratavad välja. Natukese aja pärast saatis ta mulle ka video nende retseptist. Nüüd, kui mul hakkas puhkus ja sellele ajale sattus ka selline koolinädal, et kooli see nädal oli vaja vaid korra minna, siis sain natuke pikemaks ajaks maale tulla ja need ära katsetada.  Kui linnas mul pole ühtegi praeahju, siis siin on mul neid ju lausa kaks tükki.




Kui ma praegu mõtlen, siis normaalne köök, kus saaks rahus süüa teha on just see põhjus, miks ma tahaks, et see kool juba veel kiiremini läbi saaks ja ma ehk omale ka korteri lõpuks saaks. Kus esiteks oleks praeahi. Aga mis mind tegelikult ühika köögi puhul kõige rohkem ärritab on see nõme suitsuandur. Saan aru, et see on ohutuse mõttes vajalik, aga miks peab terve maja tuletõrje süsteem lõugama hakkama, kui keegi kogemata oma toidu kärssama laseb? Kõigepealt võiks ju lihtsalt andur tööle hakata, mille saad vajadusel ise välja lülitada. Kuigi väidetavalt on toaandur see, mis reageerib suitsule ja köögi oma kuumusele ehk toa - ja köögivaheline uks peab kinni olema. Aga need näevad ju täiesti identsed välja ja alateadvusses on ikka see, et suitsuandur on suitsuandur. 

Seega alati, kui ma süüa teen tekib kogu aeg selline pinge peale, et äkki nüüd läheb midagi kõrbema ja siis hakkab see andur tööle ja siis on sada jama kaelas. Ei aitäh ma ei soovi mingeid 800 euriseid trahve selle tõttu maksta, kui kõrbenud toidu pärast äkki tuletõrje välja peaks tulema. Kõige toredam selle puhul on see, et alguses, kui ühikasse kolisin, siis olid need tuletõrjealarmid igapäevane ja öine muusika, mis õnneks praeguseks on harvemaks muutnud. Aga kui ma alguses saatsin kontorisse meili, küsimusega, kuidas ma peaks toimima, kui mul andur tööle hakkab, siis ainsaks vastuseks sain, neid saab välja lülitada vaid vastava loaga turvamees. Aga kes too on või, kuhu ma siis pöörduma peaks ei tea ma siiani. Muidugi praeguseks pole häiresüsteemil väga enam pointi, sest elanikest ei tee keegi neist enam välja. 

Ühesõnaga on see jube jabur süsteem seal. Jah maal on ka ju suitsuandur, aga kui see hakkab lõugama, siis võtan patarei seniks välja, kui kõrbehais väljas ja asi korras. Seega, ootan ma nii seda aega, mil mul on oma köök, kus kõik on nii nagu peab.

Aga nüüd tagasi õunarooside juurde, mille retsepti leiate SIIT videost. Mina küll mikrokat ei kasutanud, vaid keetsin õunu mõne minuti pliidil, et neid rulli saaks keerata. Ja aprikoosimoosi asemel kasutasin ma kodus õunamoosi, sest minu arust on aprikoosid ühe jubeda maitsega asjad. Ja soojaks ma moosi ka ei teinu, videos on see ilmselt vajalik vaid selleks, et ta segas moosi ja vee ära. Igatahe neid on nii kerge teha ja need on imehea. Aga kuna need näevad nii ilusad välja, siis oli lausa kahju esimest võtta.Samas nad on ikka niivõrd head, nii et edasi läksid ilma süümepiinadeta. 



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.